صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

نگهداری سردخانه و تعمیرات سردخانه


برای مکان های برودتی، تجهیزات سرد کننده ای وجود دارد که سردخانه cold storage در این میان اهمیت فوق العاده ای دارد. به طور کلی سیستم هایی که قادر به ایجاد فضایی سرد برای نگه داری انواع کالا ها مخصوصاً مواد غذایی سردخانه cold storage گویند.


در سردخانه ها بخصوص سردخانه های بزرگ و صنعتی باید یک نفر مسئول تعمیرات و یک نفر مسئول نگهداری و مراقبت از تجهیزات سردخانه باشند.
در صورتی که نصب و راه اندازی سردخانه به درستی انجام نگرفته باشد بخش تعمیر و نگهداری با مشکلات فراوانی همراه می‌شود به همین دلیل است که طراحی و نصب سردخانه بسیار مهم است.

 

بهترین خدمات تعمیرات سردخانه را از متخصصان ما دریافت کنید.


نحوه قرار گیری کندانسور، محل قرار گیری یونیت کندانسور، چک فشار های رفت و برگشت کمپرسور، تنظیم رطوبت و موارد بسیار دیگر از وظایف فردی است که مسئولیت تعمیر و نگهداری سردخانه را به عهده دارد.


سردخانه ها نیز مانند سایر سیستم های تبریدی نیاز به سرویس و نگهداری دارند. قرارداد تعمیر و نگهداری راهی است پیشگیری از خسارات سنگین تعمیر سردخانه هزینه هایی که برای انجام تعمیرات سردخانه پرداخته می شود بسیار بیش تر از هزینه ای است که برای انجام سرویس دوره ای سردخانه ها پرداخته می شود.


متاسفانه عده ای تصور می کنند که سرویس سردخانه یک کار بیهوده می باشد در حالی که یک کار بسیار واجب و به صرفه می باشد که لازم است به صورت دوره ای ماهانه، فصلی ، سالانه انجام شود زیرا با انجام سرویس سردخانه از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می شود و حتی میزان بازدهی دستگاه را دو چندان می کند...

برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس چیلر میتوانید با همکاران ما در مجموعه آرسان سرویس با چندین دهه تجربه خوب کادر فنی تماس داشته باشید.

شما در هر منطقه ای از ایران می باشید می توانید جهت انجام سرویس سردخانه با ما تماس بگیرید ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما میرسانیم انگاه به انجام سرویس دوره ای سردخانه می پردازیم.


سردخانه‌ها دارای قابلیت حفظ و نگهداری از محصولات زراعی و باغی، مواد غذایی، پروتئینی، صیفی، گل و گیاه بوده و این امر حاکی از اهمیت احداث سردخانه‌ها در ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی است.

 

راههای ارتباطی با arsanservice.com :

ما در arsanservice  به دنبال ارائه محتواهای مفید و کاربردی در حوزه تعمیر و نگهداری چیلر هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد