صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

تعمیرات چیلر جذبی در مجموعه آرسان سرویس

نگهداری چیلر تراکمی

موضوع تعمیرات و نگهداری در چیلرهای تراکمی به دلیل وجود کمپرسور و فن (در نوع هوا خنک) بسیار حائز اهمیت است و سهل‌انگاری در مورد آن می‌تواند نتایج جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

هرچه تعداد تجهیزات دوار که مجهز به الکتروموتور هستند مانند کمپرسور و فن در چیلر بیشتر باشد هزینه نگهداری و تعمیرات آن بیشتر خواهد بود.

در مورد چیلر تراکمی شستشوی کندانسور و برج خنک کننده (در نوع آب خنک)، کنترل فشارهای مکش و دهش، دماهای ورودی و خروجی و سطح روغن کمپرسور در اولویت مواردی است که باید در هنگام راه‌اندازی مورد توجه قرار بگیرد.

 

بهترین خدمات تعمیرات سردخانه را از متخصصان ما دریافت کنید.


سرویس دوره‌ای چیلر

پس از راه‌اندازی چیلر اپراتور باید موارد زیر را به صورت دوره‌ای چک کند.

انجام بازدیدها و سرویس‌های دوره‌ای در ابتدا و انتهای فصل گرما باعث می‌شود تا در صورت وجود مشکل در عملکرد دستگاه موضوع عیب‌ یابی شده و پیش از بروز خسارات جبران ‌ناپذیر رفع عیب شود. مبحث نگهداری و تعمیرات در چیلرهای صنعتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و دلیل آن ساعت کاری و استهلاک بالای چیلرهای صنعتی و حساسیت آن‌ها می‌باشد.


ما در arsanservice  به دنبال ارائه محتواهای مفید و کاربردی در حوزه تعمیرات چیلر جبی هستیم.



در دسترس بودن قطعات یدکی، کارشناس و تکنسین سیستم‌های تهویه مطبوع و سرمایشی جهت چیلرهای صنعتی یک الزام است.

برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس چیلر میتوانید با همکاران ما در مجموعه آرسان سرویس با چندین دهه تجربه خوب کادر فنی تماس داشته باشید.

 

راههای ارتباطی با arsanservice.com :