صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

سمعک مخفی و ویژگی‌ها آن

به سمعک کاملا داخل مجرا  (completely in canal) و سمعک مخفی یا نامرئی داخل مجرا (invisible in canal)  سمعک نامرئی می‌گویند. همچنین بصورت مخفف به این سمعک‌ها CIC و IIC نیز می‌گویند.

سمعک IIC معمولا از سمعک CIC کوچکتر و مخفی‌تر است، بنابراین استفاده از واژه نامرئی برای سمعک IIC صحیح‌تر است. در برخی برندها اندازه سمعک IIC و CIC یکسان است. نمای بیرونی سمعک‌های IIC، مشکی و نمای بیرون سمعک‌های CIC بِژ است.

قبل از تولید IIC، سمعک CIC کوچکترین سمعک موجود بود، به همین دلیل به سمعک کاملا داخل مجرا (CIC) هم سمعک نامرئی می‌گویند، اما این مدل در برخی برندها واقعا مخفی و پنهان نیست.

خرید سمعک مخفی Invisible Hearing Aidبه دسته‌ای از سمعک‌ها گفته می‌شود که با قرارگیری در داخل گوش، از بیرون و زوایای متعددی قابل‌ مشاهده نبوده و دیگران حداقل نگاه اول متوجه حضور چنین پدیده‌ای در درون گوش مخاطب خود نمی‌شوند.

اگرچه برخی از ویژگی‌های این محصولات مختص نمونه‌های مخفی نبوده و درعین‌ حال همه آن‌ها نیز دارای ویژگی‌های ذیل نمی‌باشند اما به عنوان شاخص‌ترین ویژگی‌های سمعک‌های مخفی که دارای قیمت سمعک مناسب می‌باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ·        قابلیت اتصال بی سیم به سخت‌افزارهای دیجیتالی مانند موبایل و تلویزیون‌های هوشمند
  • ·        دارای فناوری بلوتوث
  • ·        دارای مقاومت زیاد در برابر آب و رطوبت که این ویژگی نشأت گرفته از لزوم حضور مستمر آن‌ها داخل گوش می‌باشد.
  • ·        کاهش دهنده نویز و اصوات اضافه محیط
  • ·        قابلیت تنظیم به واسطه برنامه‌های جانبی موبایل
  • ·        قالب‌گیری به صورت اختصاصی برای گوش هر فرد
  • ·        قابلیت ساخت با رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، شیشه‌ای نامرئی، کرم و سفید

جهت مطالعه بیشتر می توانید به صفحه سمعک مخفی چه ویژگی‌ها و چه محدودیت‌هایی دارد؟ مراجعه نمایید

جهت دریافت مشاوره نیز میتوانید با شماره 09356900780 ارتباط داشته باشید تا مشکلات مربوط به شنوایی و وزوز گوش خود را رفع نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد