صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

نگهداری سردخانه و تعمیرات سردخانه


برای مکان های برودتی، تجهیزات سرد کننده ای وجود دارد که سردخانه cold storage در این میان اهمیت فوق العاده ای دارد. به طور کلی سیستم هایی که قادر به ایجاد فضایی سرد برای نگه داری انواع کالا ها مخصوصاً مواد غذایی سردخانه cold storage گویند.


در سردخانه ها بخصوص سردخانه های بزرگ و صنعتی باید یک نفر مسئول تعمیرات و یک نفر مسئول نگهداری و مراقبت از تجهیزات سردخانه باشند.
در صورتی که نصب و راه اندازی سردخانه به درستی انجام نگرفته باشد بخش تعمیر و نگهداری با مشکلات فراوانی همراه می‌شود به همین دلیل است که طراحی و نصب سردخانه بسیار مهم است.

 

بهترین خدمات تعمیرات سردخانه را از متخصصان ما دریافت کنید.


نحوه قرار گیری کندانسور، محل قرار گیری یونیت کندانسور، چک فشار های رفت و برگشت کمپرسور، تنظیم رطوبت و موارد بسیار دیگر از وظایف فردی است که مسئولیت تعمیر و نگهداری سردخانه را به عهده دارد.


سردخانه ها نیز مانند سایر سیستم های تبریدی نیاز به سرویس و نگهداری دارند. قرارداد تعمیر و نگهداری راهی است پیشگیری از خسارات سنگین تعمیر سردخانه هزینه هایی که برای انجام تعمیرات سردخانه پرداخته می شود بسیار بیش تر از هزینه ای است که برای انجام سرویس دوره ای سردخانه ها پرداخته می شود.


متاسفانه عده ای تصور می کنند که سرویس سردخانه یک کار بیهوده می باشد در حالی که یک کار بسیار واجب و به صرفه می باشد که لازم است به صورت دوره ای ماهانه، فصلی ، سالانه انجام شود زیرا با انجام سرویس سردخانه از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می شود و حتی میزان بازدهی دستگاه را دو چندان می کند...

برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس چیلر میتوانید با همکاران ما در مجموعه آرسان سرویس با چندین دهه تجربه خوب کادر فنی تماس داشته باشید.

شما در هر منطقه ای از ایران می باشید می توانید جهت انجام سرویس سردخانه با ما تماس بگیرید ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما میرسانیم انگاه به انجام سرویس دوره ای سردخانه می پردازیم.


سردخانه‌ها دارای قابلیت حفظ و نگهداری از محصولات زراعی و باغی، مواد غذایی، پروتئینی، صیفی، گل و گیاه بوده و این امر حاکی از اهمیت احداث سردخانه‌ها در ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی است.

 

راههای ارتباطی با arsanservice.com :

ما در arsanservice  به دنبال ارائه محتواهای مفید و کاربردی در حوزه تعمیر و نگهداری چیلر هستیم.

مزایای اتصالات الکتروفیوژن

ذخیره‌سازی و نگهداری الکتروفیوژن

اتصالات در یک پوشش پلاستیکی نگهدارنده بسته‌بندی می‌شوند و باید تا زمان استفاده بسته بندی شده باقی بمانند. این پوشش پلاستیکی را می‌توان در حین نصب برای جلوگیری از آلودگی مورد استفاده قرار داد. اتصالات باید در یک انبار نگهداری شوند که در آن دما نباید بیشتر از ۵۰ درجه سانتی‌گراد باشد. هیچ گاه اتصالات را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. اتصالات الکتروفیوژن ممکن است جهت محافظت در برابر تاثیرات نور فرابنفش حاوی یک افزودنی سیاه کربنی باشند، با این حال نگهداری نامناسب می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد اتصالات داشته باشد.

قبل از شروع فرایند نصب،‌ همیشه کنترل کنید که اتصال از لحاظ فیزیکی در حین نگهداری آسیب ندیده باشد. در صورت نیاز ارزیابی اتصالات با انجام تست تخریبی بر روی نمونه توصیه می‌شود، این کار امکان تعیین هر گونه تخریب سطحی را فراهم می‌کند.

مزایای اتصالات الکتروفیوژن


• ایمنی بالا و حذف موانع و تعمیرات

• سهولت , سرعت عمل و صرفه جویی در زمان اجرا سه راهی الکتروفیوژن پلی اتیلن

• مقاومت شیمیایی بالا

• انعطاف پذیری بالا و سبکی

• مصون از خوردگی

• مقاومت در برابر فشار و ضربه

• سهولت در نصب که موجب جلوگیری از خطای احتمالی مجریان می گردد

• حذف هدر رفتن گاز و آب در شبکه های گازرسانی و آبرسانی

• سطح جوش صاف

• سهولت در تمیز کاری

• جلوگیری از نفوذ آلودگی به منطقه جوشکاری

 جلوگیری از موانع و خسارات جوش الکتروفیوژن شامل مراحل ذیل می باشد :

  1.  آماده سازی لوله, برطرف کردن زایده‌ها و پاک سازی آلودگی‌ها
  2.  علامت گذاری محل اتصال بر روی لوله و ساییدن سطح لوله
  3.  هم راستا سازی و اعمال کرنش مجدد بر لوله یا اتصال زانو 90 الکتروفیوژن پلی اتیلن
  4.  خنک کردن و باز کردن گیره‌ها
  5.  مستندسازی فرآیند
  6.  پرداخت نهایی و تمیز کاری و زدایش آلودگی

    شرکت تکنوپایپ که نمایندگی فروش رسمی محصولات تکاب اتصال دماوند را دارد، در زمینه تولید و تامین لوله پلی اتیلن تک جداره و دوجداره، تولید اتصالات جوشی پلی اتیلن و کارگیت از سایز 16 میلیمتر الی 2000 میلی متر، تولید و تامین لوله کاروگیت منحول پلی اتیلن، درب منحول و اتصالات کاروگیت اجرای پروژه آبرسانی (صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، فشارقوی و فاضلابی)، تولید رینگ پلی اتیلن و فلزی فعالیت دارد.

راههای ارتباطی برای خرید محصولات لوله پلی اتیلن technopipe.ir :

نحوه محاسبه هزینه سوله در استیلا

اعلام دقیق تناژ برای هر مترمربع بعد از طراحی سوله مشخص می‌شود. طبق تجربیات طراحی دهنه ۱۶ تا ۲۲ متری اقتصادی‌ترین تناژ برای سوله را می‌دهد و معمولا تا دهنه ۲۵ متری و بدون جرثقیل زیر ۳۵ کیلوگرم در هر مترمربع نتیجه می‌شود، که این مقدار برای مناطق با برف و باد کم، تا زیر ۳۰ کیلوگرم در هر مترمربع نیز قابل کاهش است.

برای سوله‌هایی که اصطلاحا دو طبقه هستند (ساختمان صنعتی هستند) مقادیر تناژ بخاطر تاثیر بار زلزله معمولا تا ۲-۲٫۵ برابر سوله (ساختمان صنعتی یک طبقه) افزایش می‌یابد.
با بررسی گزینه‌های مختلف، سعی و خطا و همچنین تجربیات طراحی سازه های فلزی نهایت تلاش برای ارائه طرح سوله مناسب و بهینه از نظر فنی و اقتصادی انجام خواهد شد. کلیه موارد سازه‌ای مقاطع اصلی سوله تیرها و ستون‌ها، اتصالات، طول جوش، لاپه‌ها، فونداسیون، صفحه ستون، میلگردها، بادبندها، پل و حماله چرثقیل (در صورت وجود) و… طراحی شده و تمامی کنترل‌های آیین نامه‌ای مطابق مقررات ملی ساختمان انجام شده و در دفترچه محاسبات ارائه خواهد شد. کلیه موارد ارائه شده قابل دفاع و اخذ تاییدیه است.

مدیریت مجموعه جناب آقای مهندس باقرزاده می باشد که نزدیک به نیم قرن با سوله و سوله سازی آشنا بوده و در این مسیر اطلاعات جامع در اختیار دارد شما می توانید با ایشان بصورت مستقیم از راه های ارتباطی زیر تماس داشته باشید.

جهت مشاهده اطلاعات و رزومه شرکت به سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.steela.co

جهت حضور در شرکت استیلا می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

استان تهران - منطقه 18 ، شهرستان ری ، بخش فشاپویه ، دهستان حسن آباد ، روستا شمس آباد، محله (شمس آباد فاز توسعه) ، بلوار بوعلی سینا ، کوچه نرگس نهم ، پلاک 11 ، قطعه TF345 ، طبقه همکف کدپستی 1834179671

جهت تماس فوری و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر بصورت تماس و پیام واتس آپ ارتباط داشته باشید:

 09121119675

 

کاربردهای لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن موارد کاربردی زیادی برای ما انسان ها در سراسر جهان دارند به عنوان مثال صنعت لوله کشی در مواردی مثل: انتقال آب با مسافت های طولانی، انتقال مواد شیمیایی، سیالات گرم کننده و خنک کننده، دوغاب ها، انواع گازها و ... از این لوله ها استفاده می شود.


شرکت technopipe | تکنوپایپ فروش و توزیع انواع محصولات پلی اتیلنی مانند لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، الکتروفیوژن و … می باشد. ما با حمایت از تولیدات ملی سعی کرده ایم محصولات ملی را در بازار توزیع نماییم، ما با افتخار نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشیم.



راههای ارتباطی برای خرید محصولات لوله پلی اتیلن تکنوپایپ:

در ادامه برخی از کاربردهای لوله پلی اتیلن را مشاهده می کنید:

  • در شبکه های آب رسانی شهری و روستایی استفاده می شود.
  • در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی استفاده می شود.
  • در شبکه های گازرسانی استفاده می شود.
  • در شبکه ها و سیستم های زهکشی استفاده می شود.
  • سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی
  • سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)
  • به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری

سالهاست مزایای لوله‌های پلاستیکی، به خصوص لوله پلی اتیلن باعث شده است که این نوع لوله تا حد زیادی جایگزین لوله‌های فلزی و فولادی شود. عمر بالا، انعطاف‌پذیری، هزینه اندک، مقاومت در برابر خوردگی و فرسودگی و بسیاری ویژگی‌های دیگر باعث شده‌اند که لوله های پلی اتیلن انتخاب اول برای استفاده در هر سیستم لوله‌کشی باشند.

تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و قطعات پلیمری فعالیت دارد.