صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

سرسیلندر بنز – Mercedes Benz ClinderHead

سرسیلندر بنز ده تن  با توجه به  تست های انجام شده از سطح عملکرد و قابلیت های بالایی در بین محصولات مشابه در بازار برخوردار است.

این محصول شامل قطعات پوسته سرسیلندر، سوپاپ، کاسه نمد ساق سوپاپ، پولک سوپاپ ضخیم و نازک و خار سوپاپ می باشد. کلیه قطعات به کار برده شده در سرسیلندر کامل از بالاترین کیفیت و طراحی دقیق و اختصاصی برخوردارند. سرسیلندر کامل زرین قطعه به صورت کامل تنظیم  و مراحل شستشو و فیلرگیری روی آن انجام شده است و به صورتی بسته بندی شده که در وکیوم محصول کوچکترین گرد و غباری وجود نداشته باشد. طراحی این محصول به گونه ایست که پس از نصب عملکردی نرم و بسیار کم صدا از خود نشان می دهد.

  مجموعه کامل میل سوپاپ،استکان تایپیت بنز یورو۲ 

مجموعه کامل میل سوپاپ، استکان تایپیت بنز یورو۳ 


کاملترین مجموعه قطعات یدکی و لوازم مصرفی مرسدس بنز اسپرینتر. قطعات موتوری و الکتریکی Benz Sprinter را از استوک یدک یوسفی دریافت نمایید این مجموعه تمامی خدمات را با ضمانت در اختیار شما قرار میدهد 

هر گونه از قطعات بنز همچون موتور بنز یا گیربکس بنز و هر قطعه دیگر از خودرو بنز در هر نوع مدل را می توانید از مجموعه استوک یدک دریافت نمایید 

جهت افزایش اطلاعات شما یک نوع موتور بنز و یک نوع گیربکس بنز را در زیر معرفی کرده ایم:

موتور بنز مدل  M139

نسخه ی استاندارد M139 می تواند 382 اسب بخار قدرت در 6500 دور بر دقیقه و 480 نیوتون متر گشتاور در 4750 دور بر دقیقه تولید کند.

موتور M139 در هر دو نسخه ی خود از یک توربوشارژر دو مجرایی یا تویین اسکرول استفاده می کند. در نسخه ی استاندارد فشار بوست توربو 1.9 بار است ولی در نسخه ی S این فشار به 2.1 بار افزایش پیدا کرده است.

اگر بخواهیم وارد جزییات شویم باید به وزن 160.5 کیلوگرمی این موتور نیز اشاره کنیم. سیلندرهای موتور M138 دارای 83 میلیمتر قطر و 92 میلیمتر طول کورس هستند. این موتور جدید هم دارای سیستم سوخت رسانی تزریق مستقیم (GDI) و هم سیستم سوخت رسانی عادی (MPI) است. این موتور 16 سوپاپ و 2 میل سوپاپ در بالا دارد و هر دو میل سوپاپ آن به سیستم زمانبندی متغیر مجهز هستند. همچنین میل سوپاپ دود به سیستم Camtronic نیز مجهز است.

بنز G500 (گیربکس Tip Tronic)
یک گیربکس بنز تیپ ترونیک می تواند مانند گیربکس های اتوماتیک رایج عمل کند و طر احی آن مانند دیگر گیربکس های اتوماتیک است و مانند آن ها از مبدل گشتاور و مجموعه های خورشیدی استفاده می کند ، اما  این سیستم  همچنین به راننده اجازه می دهد که به شیوه ی تعویض دنده ها تسلط داشته باشد. بدین صورت که با انتخاب حالت های upshift و   downshift و حالت نرمال آن را تغییر می دهد، این عمل  توسط اهرم تعویض دنده و یا کلیدهای فشاری کنار اهرم و یا روی غربیلک فرمان امکان پذیر است. این نوع جعبه دنده همچنین به طور استاندارد به یک کامپیوتر برای درک بهتر شرایط موتور مجهز شده که در حالت تعویض دنده دستی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور و گیربکس در محدوده قرمز دور موتور به صورت خودکار اقدام به سبک کردن دنده می‌کند.

قیمت منصفانه ساخت کابینت mdf در مجموعه 1000 دکور

بیشترین کاربرد MDF ام دی اف های روکش شده با فویل کاغذی در ساخت کتابخانه‌ها،‌ قفسه‌های خانگی و مبلمان اداری و مسکونی کم دوام و ارزان است. از مزایای این روکش تنوع رنگ و نقش، ارزانی و کار آسان با آن است. و از معایب آن می‌توان دوام و مقاومت کمتر نسبت به عوامل خارجی را ذکر کرد.


1000 دکور | 1000decor مجموعه ای با انواع دکورهای زیبا و شیک برای شما درنظر می گیرد. انواع کابینت و کمد دیواری را با طرح mdf میتوانید داشته باشید.فروش mdf با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت mdf میتوانید با ما تماس بگیرید.




مزایا و معایب روکش کاغذی ( لترون):


این روکش در برابر سایش و خش و کلاً عوامل مکانیکی مقاومت نداره و مقاومتش در برابر حرارت و رطوبت نیز کمتر از روکش‌های ملامینه و لامینت‌ها است. اما نسبت به سایر روکش‌ها ارزان تر است.

 


روش ساخت و ویژگی‌های فنی روکش لترون:


مجری دکوراسیون 1000 دکور روش ساخت این روکش از یک لایه کاغذ معمولاً تزئینی با وزن پایه 40 تا 140 گرم بر متر مربع (قبل از آغشته‌سازی) ساخته میشه. این کاغذها به صورت ساده یا طرحدار، ‌مات یا براق بکار میرن و با رزین‌های (معمولاً) ملامین فرمالدئید آغشته و خشک میشن. وزن پایه‌ این روکش‌ها پس از آغشته سازی تا حداکثر 300 گرم بر متر مربع هم میرسه. این روکش‌ها به‌صورت ورق در ابعاد مختلف و اکثراً به‌صورت رول تولید می‌شوند. تمام این روکش‌ها رو با استفاده از چسب و پرس های طبقه‌ای یا پیوسته (رولی، غلطکی) روی تخته می‌چسبانند،‌ چسب‌های مورد استفاده عبارتند از: اوره فرمالدئید، پلی وینیل استات PVA و غیره.


برای چسباندن روکش کاغذی به مغزی ام دی اف، باید سطوح تخته‌ی MDF قبل از روکش کردن تمیز شده و بدون از عیوب سطحی باشه. همچنین دانه‌بندی سطح MDF برای روکش‌کاری مهم است. چون اگر دانه‌بندی یکسان نباشه در روکش‌کاری‌های با سرعت بالا موجب اختلاف کیفیت چسبندگی روکش به تخته میشه.
بنابراین، MDF مورد استفاده برای روکش رو سنباده زنی می‌کنن (سطح تخته باید بدون غبار و ناصافی و … و کاملاً تمیز باشه). به این صورت که برای تخته‌های با ضخامت کمتر از 30 سانتیمتر، حداکثر تلرانس ضخامت باید 0/2 میلیمتر باشه و برای تخته‌هایی با ضخامت بیشتر از 30 سانتیمتر، حداکثر تلرانس ضخامت باید تا 0/3 میلیمتر باشه.


شرایط چسبندگی فویل‌های کاغذی بسته به نوع تجهیزات روکش کردن فرق می‌کنه. از پرس‌های مسطح طبقاتی روکش‌های چوبی می‌توان برای چسباندن روکش‌های کاغذی ضخیم‌تر (وزن پایه بالای 80 گرم بر متر مربع) استفاده کرد. روکش کاغذهای سبک و متوسط از پنجاه سال پیش متداول شدن و در ابتدا پرسهای گرم طبقاتی مسطح با چسب UF معمولی یا کوپلیمرها برای چسباندن آنها استفاده می‌شد. اما امروزه اکثر روکش‌کنندگان MDF، دارای پرس‌های روکش غلطک داغ پیوسته هستن که با چسب UF با فرمولاسیون خاص برای چسباندن روکش روی تخته استفاده می‌کنن. البته هنوز چسب‌های کوپلیمری هم برای این کار استفاده میشه.


میزان پوشش چسب در هر دو روش حدود 180 گرم بر متر مربع است. ایجاد بافت خاص روی روکش نیز در این روش امکان‌پذیر است که در پرس‌های طبقه‌ای بوسیله صفحات (پلیت‌های) منقوش برجسته و در پرس‌های غلطکی با استفاده از یک رول ثانویه با نقوش برجسته ایجاد میشه.


در اکثر مواقع این روکش‌ها دارای نقوش و طرحها و رنگ‌های تزئینی هستن که به عنوان روکش تزئینی نهایی (دکور) استفاده میشن. اما در مواردی محدود نیز برای رنگ کاری‌های دقیق و ظریف از انواع بدون رنگ و طرح آن به‌صورت ساده برای پوشش سطح MDF و زیرسازی رنگ استفاده می‌کنن. در این صورت این روکش می‌تونه صاف یا طرح برجسته مثل نقش رگه‌های چوب، ‌طرح تار و پود و بصورت براق یا مات باشد، سپس روی اون رو رنگ می‌کنن.

 

آقای امیریآقای سلیمانی
09124150884 09122027293
تلفن 02188071665 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین تغییرات و ایده های روز در خصوص طراحی دکوراسیون اداری و گرفتن ایده های زیبا و شیک انواع دکور برای دیزاین محل کار یا زندگی خود می توانید با مشاوران و متخصصان حرفه ای گروه 1000 دکور ، 1000decor.com در تماس و ارتباط باید.

 

کاربرد سازه فلزی استیلا

سازه  فلزی و انواع آن در ساختمان سازی :


سازه فلزی یکی از انواع سازه در ساختمان سازی می باشد که مصالح اصلی آن از فلز (فولاد) تشکیل شده که بسیار مقاوم بوده و نیروی زیادی را تحمل می کند .

اتصالات بکار رفته در این نوع سازه از نوع پرچی جوش یا پیچ است که بسته به نوع اتصالات قطعات مربوطه طراحی شده و اقدامات و کنترل های مربوطه روی آن انجام می شود .

سازه های فلزی از پیش ساخته شده به دلیل تسریع در امر ساخت و ساز و امکان ساختن فضاهای بزرگ بدون حضور ستونهای میانی در ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته و خواهان بسیاری پیدا کرده است.

سازه های فلزی به دلیل عملکرد سه بعدی که دارند امکان ایجاد سازه هایی با قوس و گنبدی شکل را نیز فراهم آورده است.



چرا سازه فلزی استیلا ؟

 

شرکت استیلا steela.co با سابقه ی کاری بالای مدیرانش که بیش از 40 سال کار در زمینه سوله (سازه فولادی) بوده است . سوله ( سازه فلزی ) ارائه شده توسط کارفرما را با حد اکثر سرعت ، کیفیت ودقت در محاسبات اجرا می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسکلت فلزی و سوله می توانید با مشاوران و کارشناسان ارتباط داشته باشید.

راههای ارتباطی با steela :

 

کاربرد سازه‌ فلزی استیلا

فولاد یکی از اصلی‌ ترین فلزها در صنعت ساخت‌ و‌ ساز به‌ حساب می‌ آید. اجزای فولادی آنگاه‌ که با شکل و قاعده خاصی کنار یکدیگر قرار می‌ گیرند، برحسب قابلیت‌ های خود کاربردهای مختلفی پیدا می‌ کنند. به‌ طور‌ کلی می‌ توان گفت که انواع سازه‌ های فلزی در ساخت انواع پل‌ ها، اسکلت ساختمان خصوصاً ساختمان‌ های بلند، مخزن نگه‌ داری سیالات و سایر سازه‌ های ثابت و… به کار می‌ روند

واحد فنی و مهندسی گروه صنعتی استیلا با بهترین پیشنهادات فنی و سبکترین روش محاسباتی و براساس آخرین و بروز ترین آیین نامه های و متد مهندسی آماده ارایه پیشنهادت ویژه به خریداران محترم با موضوع وزن و قیمت می باشند.

آشنایی با طرز کار چیلر تراکمی توسط آرسان سرویس


بطور کلی اصول کار چیلر های تراکمی بدین صورت است که برای تولید مایع خنک ابتدا گار مبرد توسط کمپرسور متراکم شده و سپس وارد مجاری کندانسور می شود و به واسطه مایع یا هوا خنک و تقطیر می شود.برای آگاهی از طرز کار چیلر تراکمی توصیه میکنیم ابتدا در مورد اجزاء چیلر تراکمی بیشتر بخوانید.


سپس مایع تولید شده بر اثر تقطیر وارد شیر انبساط شده و پس از تنظیم میزان مایع ورودی به سمت اواپراتور هدایت می گردد.
پس از ورود به اواپراتور، افت فشار موجب تبخیر مایع شده و در نتیجه ی عمل تبخیر مایع خنک کننده،خنک کاری بخش های مرتبط با اواپراتور صورت می گیرد.
در نهایت گاز ناشی از تبخیر نیز به کمپرسور برای شروع مجدد فرآیند وارد می شود.



ما در arsanservice  به دنبال ارائه محتواهای مفید و کاربردی در حوزه تعمیرات چیلر هستیم.
راههای ارتباطی با arsanservice.com :


بررسی نحوه عملکرد اجزای اصلی چیلر تراکمی

  • شیر انبساط
  • اواپراتور
  • کمپرسور
  • کندانسور

 

انواع چیلر تراکمی

• چیلر تراکمی رفت و برگشتی (پیستونی)
• چیلر تراکمی اسکرو (تیغه مارپیچ)
• چیلرهای تراکمی اسکرال Scroll (غلطکی)
• سانتریفیوژ (گریز از مرکز)
• کنترل کننده‌های فشار در چیلر تراکمی
• کنترل فشار بالا و پایین (لو اند های پرشر سوئیچ)


برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر چیلر تراکمی میتوانید با همکاران ما در مجموعه آرسان سرویس با چندین دهه تجربه خوب کادر فنی تماس داشته باشید.