صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

فروش یو پی اس و فروش استبلایزر بافرتک

جهت معرفی شرکت مهندسی بافرتک فعالیت خود را از سال 1368 آغاز نموده است. فعالیت اصلی شرکت، با تولید  و فروش یو پی اس های (UPS  ) کوچک با ظرفیت 500VA  تحت نام SUP آغاز کرد و در مسیر فعالیت خود محصولات دیگری را نیز به خط تولید و فروش اضافه نمود، محصولات فعلی شرکت مهندسی بافرتک را می توان بصورت زیر معرفی نمود: فروش شارژر صنعتی، فروش ترانس، فروش تغذیه سوئیچینگ، ترانسفورماتور تک فاز، ترانسفورماتور 3 فاز، فروش یو پی اس، فروش استبلایزر و محصولات دیگر که با ورود به سایت بافرتک به آدرس www.buffertec.net می توانید انواع محصولات این شرکت را ملاحظه نمایید این شرکت با فروش محصولات دست دوم مثل فروش یو پی اس و فروش استبلایزر نیز هموطنان را از هزینه های متناسب حمایت می نماید.

امروزه تمامی دستگاه های موجود در شرکت ها و تولیدی ها وابسته به برق های صنعتی و غیر صنعتی می باشد و تمامی امور نیز بصورت مکانیزه و اتوماتیکی شده است لذا داشتن جریان برق برای همه صنعتگرها یک امر حیاتی شده است ( فروش استبلایزر یکی از محصولات مهم بافرتک می باشد ) برای این منظور استفاده از یو پی اس ها در اولویت های کاری قرار گرفته شده است هر صنعتگر یا حتی افراد عادی که نیاز همیشگی برای فعال بودن جریان برق را دارد از محصولات یو پی اس در انواع مختلف استفاده می نماید. در اصل کار یو پی اس ها  (UPS) طوری می باشد که تا زمانیکه برق شهری جریان دستگاه ها را تامین می کند در حال شارژ بوده و به عنوان منبع مصرف کننده شناخته می شود و در صورت قطع برق این دستگاه ( یو پی اس ) تبدیل به منبع تغذیه شده و جریان مورد نیاز را در دستگاه ها همچنان برقرار می نماید. این شارژها مجهز به باطری ها یا منابع ذخیر کننده داخلی می باشند که می توانند نسبت به نوع خود طبق دیتا شیت محصول مقداری از برق را در خود ذخیره داشته باشند این دستگاه ها هر دو نوع خروجی DC و AC را تامین می نماید.

شرکت مهندسی بافرتک با داشتن کارشناسان مجرب و متخصصین برتر توانسته پشتیبانی محصولات خود را نیز داشته و مشاوره های بهینه ایی را برای مشتریان دارند.

برای ارتباط سریع با شرکت مهندسی بافر تک با ورود به سایت www.buffertec.net بخش ارتباط باما اطلاعات کامل را کسب نمایید و یا با شماره موبایل 09121212217 تماس حاصل فرمایید.

سوله و ساخت آن در گروه صنعتی آرمان سوله

گروه صنعتی آرمان سوله با سابقه 45 ساله به طور فعال در زمینه ساخت و نصب اسکلت فلزی و سوله در عرصه صنعت مشغول به کار است. این مجموعه صنعتی در تلاش است تا با صداقت محوری و سلامت و کیفیت کار در جهت رضایت مشتری قدم مثبتی بردارد. این مجموعه با سابقه ای دیرین و درخشان با هدف گذاری براساس اعتقاد و باور مدیران و تصمیم سازان خود همواره سعی نموده بر پایه رضای پروردگار و صداقت گام برداشته و سلامت کاری را سرلوحه اقدامات و تصمیمات خود نماید. شاهد این مدعا، رضایت و خرسندی بزرگوارانی است که معامله ای پر ثمر را با ما تجربه کردند که سوابق کاری درخشان ما و تاییدیه های محبت آمیز باعث دلگرمی و اطمینان مشتریان می باشد.

در سالهای اخیر مزایای ساخت سوله نسبت به ساخت خرپا افزایش یافته و در حال جایگزین شدن این مورد شده است دلایل مهم برای جایگزینی سوله:

1.       صرفه جوی در مصالح.

2.     صرفه جوی در مدت ساخت و نصب.

3.    استفاده بیشتر از فضاهای زیر پوشش.

در ساخت سوله ها مواردی بسیاری دخیل می باشند برای مثال قابهای فلزی سوله می توانند از یک دهانه تا چندین دهانه متوالی متغیر باشند. فاصله مرکز به مرکز قابها بر حسب مقدار بار و دهانه متغیر است. با داشتن اطلاعات اولیه ای که در طراحی سوله مورد نیاز است مانند دهانه سوله ارتفاع طول سوله شیل و … مراحلی که در ساخت سوله اجرا می شود به شرح زیر است:

طراحی و تهیه نقشه های اجرایی برش و سوراخکاری مونتاژ جوش کاری قطعه زنی سندبلاست و رنگ طراح و سازنده سوله و سازه های فلزی مراحلی است که در ساخت سوله تاثیر گذار می باشد.

سقف کاذب آماتیس استودیو

سقف های کاذب شیشه ایی مدرن آماتیس استودیو، امروزه بسیار رایج است. این نوع سقف ها علاوه بر ایجاد محافظت، دارای جذابیت زیادی نیز می باشد. کف پشت بام به عنوان مکانی است که ساکنان یک ساختمان می توانند با ایجاد سقف های کاذب جذاب، با استفاده از پانل های سقفی تزئینی متنوعی که چشم را به خود جلب می کنند، جلوه ای خاص به آن ببخشند. سقف کاذب علاوه بر زیبایی هایی که دارد، ویژگی های کاربردی بسیاری را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال برخی از سقف های کاذب صداهای مورد نیاز را تقویت کرده و در مقابل، صداهای ناخواسته را به حداقل   می رسانند.

سقف کاذب در معماری داخلی کاربرد دارد و برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به‌کار می‌رود و در صنعت ساختمان جایگاه خود را دارد. سقف کاذب را می توان به ‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت نصب کرد.  نقش دکوراتیوی و نورپردازی از جمله کاربردهای مهم سقف کاذب است.

سقف کاذب از دو بخش تشکیل شده است:

  1. پنل‌ های سبک
  2. شبکه فلزی

برخی مزایای سقف کاذب شیشه ای عبارت است از:

  • سقف کاذب شیشه ایی آماتیس استدیونصب آسان

برای نصب سقف های شیشه ای، دیگر نیازی به تهیه ی پوشش های اصلی بر روی سقف نیست و این می تواند روند طراحی و نصب را بسیار ساده تر نماید. البته توجه کنید که روند نصب سقف کاذب شیشه ای بسته به پیکربندی اتاق و نیز پیچیدگی طرح انتخابی می تواند ساده تر و یا پیچیده تر باشد اما به طور کلی روند نصب این گونه از سقف های کاذب شیشه ای زمان قابل توجه کمتری را می طلبند

  • عملی بودن

سقف کاذب شیشه ای نسبت به دیگر انواع سقف های کاذب کاربردی تر و متنوع تر می باشد، چرا که اگر هر یک از اجزای آن ها آسیب ببینند، دیگر نیازی به برداشتن کل فضا و ساختار سقف نیست و می توان تنها همان قسمت را تعمیر نمود.

  • سازگاری زیست محیطی

سقف کاذب شیشه ای از مواد سازگار با محیط زیست تشکیل شده است و بنابراین مواد مضر برای طبیعت در آن وجود نداشته و از خود نیز مواد مضر به محیط ساطع نمی کند. بنابراین می توان به راحتی و با خیالی آسوده از این گونه سقف ها در فضا های بسته ای همچون حمام، سرویس های بهداشتی و ... استفاده نمود.

  • مقاومت در برابر رطوبت

جنس سقف کاذب شیشه ای، همانطور که از نام آن نیز پیداست، از شیشه می باشد و در نتیجه در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار نم زدگی نمی شود. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از این گونه سقف ها در محل هایی همچون آشپزخانه، حمام و ... که میزان رطوبت بالاست، استفاده نمایید.

  • طیف گسترده ای از انواع طراحی ها

امروزه با تنوع طرح های موجود، تمایل خانواده ها به انتخاب طرح های خاص و کم نظیر بیشتر شده و بنابراین انتخاب از میان طرح های مختلف سقف کاذب شیشه ای می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای این موضوع باشد. چرا که شما می توانید در این گونه از سقف ها طرح های متفاوتی را بر حسب سلیقه و متناسب با نوع فضای داخلی ساختمان خود پیاده سازی نمایید.

  • امکان نورپردازی ویژه

تفاوت و یا مزیت دیگر سقف کاذب شیشه ای نسبت به سایر انواع سقف های کاذب، آن است که شما می توانید با استفاده از نور مخفی که در قسمت پشتی شیشه تعبیه می کنید، نمای زیبایی را بر روی سقف و انعکاس آن را  بر روی کف مشاهده نمایید.
همچنین نورپردازی سقف کاذب شیشه ای با روش های مختلفی انجام می گیرد که به طور مثال می توان از نور های تکی در قسمت های مختلف آن استفاده نمود. اما اگر تمامی سطح سقف کاذب شیشه ای درخشان باشد قطعا سقف و کف به طور موثرتری به نظر می رسد.
توجه کنید که از سقف کاذب شیشه ای با نورپردازی های مختلف، به عنوان یک منبع روشنایی استفاده نمی شود چرا که نور با گذر از صفحات شیشه ای اشباع خود را از دست می دهد.

نوار نقاله درناماشین البرز

شرکت درناماشین البرز تولید کننده انواع دستگاه های

شده که سیاست کنونی شرکت فروش مستقیم و ارتباط مستقیم با مشتریان خود می باشد

نوار نقاله

مخزن و میکسر

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه استرچ

پرکن مایعات

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه تسمه کش


جهت دریافت اطلاعات می توانید به سایت درناماشین البرز http://dornamachine.com/ مراجعه نمایید.


آدرس: قزوین | شهر صنعتی البرز | حکمت 8 | بن بست دوم

 

تلفن : 7 - 32249836 (028)

 

مدیر فروش خانم قلی زاده: 09109930289


آب معدنی مگادریزل

تولید آب آشامیدنی با کیفیت و استاندارد بین المللی جز حیاتی ترین امور هر جامعه ایی می باشد چرا که آب پر مصرفترین نوشیدنی در بین مردم بوده لذا تولید و ارائه آب شرب نیاز یک جامعه می باشد.

در این راستا شرکت آب معدنی مگادریزل تولید آب معدنی مگادریزل را داشته و در سطح کشور در حال توزیع و فروش می باشد.

این شرکت با بهره گیری از بطری های قابل حمل به آسانی و همچنین بطری هایی در سایزهای متنوع جهت استفاده در باشگاه های ورزشی توانسته جایگاه مطلوبی را در بین مردم ایجاد نماید.

محصولات فعلی این شرکت را می توان به 6 نوع تقسیم نمود که بصورت زیر می باشد:

1.       آب معدنی 200 سی سی ( جایگزین آب معدنی لیوانی برای راحتی مصرف کننده )

2.     آب معدنی 300 سی سی

3.    آب معدنی کتابی جیبی

4.     آب معدنی نیم لیتری

5.     آب معدنی یک و نیم لیتری

6.     آب معدنی گالنی

 

در حال حاضر شرکت آب معدنی مگادریزل تولید کننده آب معدنی بطری در اندازه های کوچک نیم لیتری شرینک 12 عددی و آب معدنی بزرگ 1.5 لیتری شرینک 6 عددی تحت لیسانس مگادریزل ای پی اس دانمارک و با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک ایتالیایی و ظرفیتی بالغ بر 10.000 بطری در هر ساعت بدینوسیله آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با شرکت های پخش و افراد واجد شرایط جهت توزیع عمده محصولات خود در سراسر کشور اعلام می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آب معدنی مگادریزل مراجعه فرمایید:

ارتباط با مشتریان: 09122600913

مدیر فروش: 09121623148

پخش تهران02166451157 

تلفن کارخانه: 02645333660