صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

تأثیر کرونا بر شنوایی از چه طریقی اتفاق می افتد!

کووید 19 (COVID 19)با نام ویروس کرونا می تواند مسبب عوارض طولانی مدت از جمله آسیب قلبی، آسیب ریه و اختلالات عصبی شود. یکی از تحقیقاتی که در حال حاضر بر روی ویروس کرونا، صورت گرفته است، تاثیر ویروس بر شنوایی افراد و ایجاد عوارضی همچون کم شنوایی( hearing loss )  و یا وزوز گوش( tinnitus )  هستند.

 

یکی از فرضیه هایی که جدیدا مطرح شده است این است که آیا مبتلا شدن به ویروس کرونا با افت شنوایی و وزوز در ارتباط است یا خیر؟

 

افت شنوایی ممکن است به عنوان یکی از علائم بیماری و یا چندین ماه بعد بروز پیدا کند.

انواع زیادی از عفونت های ویروسی و باکتریایی وجود دارد که می تواند باعث بروز مشکلات شنوایی و افت شنوایی ناگهانی شود، اما به نظر نمی رسد این ویروس مانند ویروس های قدیمی SARS  و MERS  مشکلات شنوایی ایجاد کنند.

 

معمولاً حس وزوز کردن گوش زمانی در افراد ایجاد می‌شود که گوش آنها به علت قرار گرفتن مداوم در معرض آلودگی‌های صوتی یا عفونت آسیب دیده باشد.

در صورتی که آلودگی های فوق عاملی برای وزوز گوش نباشد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ویروس کرونا  به طور مستقیم باعث شکل‌گیری عفونت در گوش شده است لذا باید نسبت به درمان آن اقدام گردد.

جهت مطالعه بیشتر می توانید به صفحه تأثیر کرونا بر شنوایی می باشد

جهت دریافت مشاوره نیز میتوانید با شماره 09356900780 ارتباط داشته باشید تا مشکلات مربوط به شنوایی و وزوز گوش خود را رفع نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد