صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

آموزش های اولیه برای رفع انسداد لوله فاضلاب

باز کردن لوله فاضلاب با جوهر نمک :


در روش باز کردن لوله فاضلاب با جوهر نمک با احتیاط فراوان اقدام نمایید یک دستکش پلاستیکی بپوشید و محافظ چشم به چشم بزنید، جوهر نمک می تواند باعث سوختگی های تند و نامطبوع شود. می توانید آنرا از فروشگاه ابزار آلات محل خود تهیه کنید ،اما برای حمل و انتقال آن خیلی احتیاط کنید. 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و گاز و گرما از خود متصاعد میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید.


در صورت عدم رفع مانع از لوله فاضلاب بهتر است اقدام دیگری انجام نداده و با کار آزموده های لوله بازکنی تهران تماس حاصل فرمایید ضمن دریافت مشاوره خدمات سریع نیز دریافت خواهید نمود.

شماره های تماس شرکت تاسیساتی و خدماتی تهران پایپر بصورت زیر می باشد.

راه های ارتباطی لوله بازکنی تهران

09128650695 02122280940 02122897832 

02122617422 02166973771 02122533080

 

مزایای استفاده از سافت استارتر

سافت استارتر چیست؟

اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشیم از اسم آن معلوم هست که سافت استارتر (soft starter) به معنی چیزی هست که استارت را نرم انجام میدهد و سافت استارت (soft start) به معنی راه اندازی نرم است، بنابراین ما با وصل کردن این دستگاه به الکتروموتور می توانیم الکتروموتور را به صورت نرم راه اندازی بکنیم. همانطور که می دانید الکتروموتور در سایز های بزرگتر را نمی توان به صورت مستقیم راه اندازی کرد چونکه با جریان راه اندازی ۴ الی ۱۰ برابر جریان نامی مواجه خواهیم شد پس می آییم از روش هایی مثل ستاره مثلث ، سافت استارتر و درایو صنعتی ( اینورتر ) استفاده می کنیم.
طی سال گذشته بخش بازرگانی شرکت لیان الکتریک ویرا به عنوان مجری فرایند خرید به همراه کادر فنی متبحر تمامی تلاش خود را در جهت تامین کالا از برترین سازندگان جهانی معطوف نموده تا در افزایش بهره وری با ارائه خدمات سریع، تولید انواع محصولات سافت استارتر ، اینورتر و رله های حفاظتی با کیفیت و نهایتاً رضایتمندی مشتریان خود سهیم باشد.

مزایای استفاده از سافت استارتر

• حذف جریان هجومی و گشتاور لحظه ای در زمان راه اندازی

• افزایش طول عمر موتور و پمپ ها

• افزایش قابلیت اطمینان و راندمان سیستم

• کاهش سایز کابلها و کلید های اتصال به شبکه به علت کاهش جریان موتور

• استارت و استپ سیستم بدون ضربه

• کاهش هزینه ها

مخصوصا هزینه های تعمیر ونگهداری

• شتاب گیری و شتاب دهی نرم


نکته اصلی اینجاست که ما فقط در مواردی که میخواهیم الکتروموتورمان به صورت نرم راه اندازی شود می توانیم از سافت استارتر استفاده کنیم و نمی توانیم سرعت الکتروموتور را با استفاده از این وسیله تغییر دهیم.


تغییراتی که از طریق سافت استارتر می شود انجام داد:

کم کردن ولتاژ در لحظه راه اندازی

تغییر زمان استارت و استپ –

کم کردن ولتاژ راه اندازی

و تنظیم مقدار حفاظت بار و یک سری تنظیمات دیگر که بسته به نوع سافت استارتر دارد که اگر بخواهیم قدرت و گشتاور موتور را تغییر دهیم و سرعت موتور را کاهش یا افزایش دهیم و المان های بیشتری نیاز داشتیم از اینورتر جهت راه اندازی الکترو موتور استفاده می کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و اطلاعات دقیق محصولات سافت استارتر می توانید با کارشناسان فروش وب سایت lianelectric.com  در ارتباط باشید.


از جمله کاربرد های سافت استارتر لیان الکتریک:


1. پمپ

2. فن

3. کمپرسور

4. نوار نقاله

5. میکسر

6. سنگ شکن

7. آسیاب

8. سانتریفیوژ

9. و …

نحوه انتخاب اینورتر یا درایو صنعتی

 

اینورتر نوسان ساز الکترونیکی قدرت بالا است. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام می دهد. درواقع اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان سرعت یک موتور AC سه فاز را کنترل کرد بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد. اینورترها در ظرفیتهای مختلف ساخته می شوند مثلاً برای یک موتور با توان 20 اسب بخار باید از اینورتر 20 HP استفاده کرد.

از نظر ورودی اینورترها به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می گردند. البته خروجی همه آنها سه فاز است. برای اینورترهای با توان بالای 3 اسب فقط از ورودی سه فاز استفاده می گردد.

برخی از اینورتر های با توان پایین دارای هشداری مبنی بر عدم استفاده از آنها برای روشن کردن لامپهای فلورسنت معمولی هستند. دلیل این هشدار این است که خازن تصحیح توان به صورت موازی با لامپ وصل شده است. با برداشتن خازن مشکل رفع خواهد شد.

شرکت لیان الکتریک ویرا با تجربه چند ساله در حوزه رله، انواع اینورتر و سافت استارترها فعالیت شایانی دارد.
طیف گسترده ای از محصولات شرکت lianelectric.com با خدمات پس از فروش و اطلاعات کامل پیرامون ان محصول می باشد.


  • نحوه انتخاب اینورتر یا درایو صنعتی

    در هنگام خرید درایو صنعتی یا اینورتر صنعتی باید نکاتی توجه کرد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم:

    • نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر بنا به نوع عملکرد الکتروموتور
    • دقت در کیلو وات و جریان مورد نیاز الکتروموتور برای انتخاب اینورتر مورد نیاز
    • بررسی برق ورودی به اینورتر از جهت انتخاب سه فاز یا تک فاز بودن اینورتر
    • نوع کاربری الکتروموتور (پمپ، فن، بالابر و غیره)
    • دمای محیطی
    • هرچه دمای محیطی که اینورتر یا درایو در آن قرار دارد افزایش یابد توان اینورتر کاهش می یابد.
    • ارتفاع از سطح دریا
    • هرچه سطح ارتفاع محیطی که اینورتر  در آن قرار می گیرد بالا برود توان اینورتر کاهش می یابد.
    • جریان الکتروموتور

    به طور کلی در انتخاب درایو یا اینورتر، معمولا درایو را یک توان بالاتر از توان الکتروموتور انتخاب می کنند که کسری ها و افت توان ناشی از عوامل بالا را جبران کنند ولی باز هم می توان با یک انتخاب مناسب در مدل و سایز اینورتر یا درایو کنترل دور، اقتصادی ترین و فنی ترین انتخاب را داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل نمائید.


کاربرد اینورتر

  • انواع پمپ های صنعتی و ساختمانی
  • سیستم های آب رسانی بوستر پمپ
  • فن های صنعتی
  • آسانسور
  • انواع جرثقیل های سقفی و تاور کرین های سنگین
  • نوار نقاله
  • دستگاهای اکسترودر
  • انواع ماشین آلات صنایع چاپ
  • انواع ماشین آلات صنایع تزریق پلاستیک
  • انتقال انرژی به روش HVDC
  • درایوهای الکتریکی وسیله نقلیه
  • استفاده در پنل های خورشیدی
  • منبع تغذیه
  • منابع برق اضطراری
  • گرمکن القایی

لوله بازکنی با فشار آب

لوله بازکنی تهران مورد مناسبی برای ارائه خدمات خاص با تمیزترین راهکارها، برای بررسی های شیرآلات و ... پس از اینکه مطمئن شدیم شیرهای آب و شوفاژ سالم بوده و شیر فلکه های ورودی آپارتمان را نیز بررسی کردیم , میتوان با روشهایی سعی در بازکردن لوله های آب و شوفاژ با استفاده از فشار آب نماییم . زیرا در رسوب تراشی لوله های آب و شوفاژ و بازکردن آنها بخاطر احتمال ترکیدگی و سوراخ شدنی که این گونه لوله ها در بازکردن دارند , نمیتوان از روشهای خیلی شدید برای لوله بازکنی آب و شوفاژ استفاده نمود .


     لوله بازکنی تهران پایپر انواع خدمات مربوط به بازکردن لوله های گرفته در هر وضعیت را دارا می باشد.    


نخست شیر آب حمام یا توالت را که گرفتگی معمولا در این نقاط شدیدتر است را از لوله کشی جدا کرده و پس از بازکردن شیرآلات یک سر شینگی به قسمت سرد و یا گرم میبندیم . سپس با استفاده از فشار آب سرد که از یک شیری که به اندازه کافی فشار دارد , یک شیلنگ به لوله ای که افت فشار دارد , نصب میکنیم . در این گونه موارد معمولا با استفاده از شیلنگ و حتی پمپ هوا میتوان اقدام به زدودن لوله های اب نمود .

در این روش آب یا هوا از یک طرف تحت فشار به لوله وارد شده و از سمت دیگر لوله ها خارج میشود . رسوبات و املاحی که موجب گرفتگی لوله شده اند نیز در این سیکل تا مقدار زیادی از لوله ها خارج میشوند .اینکار را میتوان برای تمامی لوله های ساختمان انجام داد . این نوع رسوب زادیی یا لایروبی را میتوان برای افزایش فشار کلیه لوله اتصالات ساختمان در پیش گرفت .

البته در تمامی ساختمانها این روش جواب نمیدهد و ممکن است در برخی موارد مجبور به تعویض لوله کشی و بازسازی لوله های به صورت روکار یا توکار شوید .


 

ورود به مسیر شغلی موفقیت آمیز با آموزش طراحی لباس

درست مانند بسیاری از مسیرهای شغلی موفقیت آمیز که با تحصیل در دانشگاه شروع می شود ،آموزش طراحی لباس   نیز این چنین شروع می شود. اگرچه این یک الزام نیست اما به شما کمک می کند تا حرفه خود را بهتر شروع کنید و تکنیک ها و مهارت های اساسی مد را بیاموزید. بسیار مفید خواهد بود اگر قبل از اینکه به کار طراحی لباس بپیوندید، یک پایه علمی در طراحی مد داشته باشید و بعد برای برخورداری از یک بازار همیشگی و پردرآمد به سراغ آموزش طراحی لباس عروس بروید، اگر به تحصیل آکادمیک در این حوزه دسترسی ندارید، دوره های طراحی لباس پیشکسوتان بصورت مهارتی برای شما بهتر هم خواهند بود.

برای مثال دوره های طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان مبانی لازم در  حوزه آموزش طراحی لباس عروس را به طور کامل به شما خواهد آموخت.

 

اگر دوست دارین همانند ورا وانگ یا والنتینوی باشید، بهتره از همین الان شروع به آموزش طراحی لباس  کنید. طراحی لباس عروسی به همراه داشتن مهارت های تخصصی برای ایجاد یک لباس با اندازه های دقیق تر ، بر پایه و اساس محکم در هنر نیاز به طراحی مد و دوخت دارد.

 

آموزش طراحی لباس بصورت دوره طراحی لباس و یا کلاس طراحی لباس بصورت آنلاین یا حضوری به کمک برقراری ارتباط با اساتید در کشورهای مختلف دنیا، این فرصت را برای علاقمندان دوره طراحی لباس فراهم آورده است که به دهکده جهانی طراحان مد متصل شوند، از تغییرات روز دنیا در رشته ی خود با خبر شده و تکنیک های بسیار زیادی را فرا بگیرند.