صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

چیلر تراکمی و رابطه آن با چیلر هوا خنک

آیا چیلر هوا خنک نیاز به سایبان دارد؟ 

فن های کندانسورهای چیلر هوا خنک عمدتاً جریان هوای عبوری از کندانسور را به سمت بالا هدایت می کنند و وجود سایبان مانعی برای این کار است و به شدت راندمان چیلر هوایی را کاهش می دهند تعمیر چیلر کار یک مهندس و به‌ طور کلی فردی دارای تخصص است. هر تعمیرکاری نمی‌تواند بر سیستم پیچیده این چیلر مسلط باشد و آن را سرویس و تعمیر کند.

 چیلر تراکمی هوا خنک

چیلر هوا خنک نوعی از چیلرهای تراکمی است. درواقع چیلرهای تراکمی به دو دسته‌ی آب ‌خنک و هوا خنک تقسیم می‌شوند. این دو نوع در بسیاری از قطعات باهم مشترک هستند. اصول کارکرد هر دو نیز تقریبا مشابه است. تفاوتی که چیلر هوا خنک با آب خنک دارد، این است که کندانسور در نوع هوا خنک، با استفاده از فن‌هایی خنک می‌شود که هوا را از روی لوله‌های کندانسور جریان می‌دهند.

در نوع آب‌خنک این اتفاق با جریان آب می‌افتد. آب پس از جذب حرارت کندانسور به وسیله‌ی پمپ به برج خنک کننده انتقال پیدا می‌کند تا دمای آن کاهش یابد.

کاربرد چیلر هوا خنک در تهیه مطبوع انواع ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شود. ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، مراکز خرید، آموزشی، تفریحی، ورزشی و ... مکان‌های مناسبی برای نصب چیلر تراکمی هواخنک هستند. یکی از مزیت‌های این چیلر، عدم مصرف آب است. بنابراین برای مکان‌ها و اقلیم‌هایی که کم‌آب هستند و یا آب در آن مناطق گران است، توصیه می‌شود.

برای مطالعه ادامه مطلب به بخش مقالات سایت آرسان سرویس با مدیریت آقای مهندس سیجانی مراجعه فرمایید

همچنین جهت بررسی قیمت یا مشاوره درخصوص تهویه های چیلری می توانید به آدرس دفتر : تهران، خیابان انقلاب، پیچ شمیران، روبروی شریعتی ساختمان امیر، پلاک 362، طبقه دوم، واحد 11 و یا با شماره تماس 8935 200 0912 مراجعه فرمایید.

 پیش از هرچیز خوب است این تأسیسات را بشناسید و با کارکرد و عیوب احتمالی آن آشنا شوید.



✔توصیه آرسان سرویس: بهتر است قبل از اینکه محتوای این بخش را مطالعه کنید، سری به صفحه تعمیر چیلر بزنید.