صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

آموزش خیاطی آموزشگاه پیشکسوتان

آموزش خیاطی، در آموزشگاه خیاطی دوخت برتر

آموزشگاه خیاطی پیشکسوتان با بیش از پنجاه هزار هنرجوی فعال در رشته طراحی لباس و آموزش دوخت، آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته را به شما عزیزان آموزش می دهد

هزینه و‌ طول دوره آموزش خیاطی چقدر هست؟

برای اطلاع از طول دوره خیاطی و هزینه های آموزش خیاطی بهمراه شرایط دوره با شماره های ۲۲۷۰۶۹۶۶ یا ۲۲۷۰۶۹۶۷ تماس بگیرید.

شما هم می‌توانید با گذراندن دروس خیاطی و طراحی لباس در  کلاس خیاطی پیشکسوتان، مبانی اولیه خیاطی، دوخت و طراحی لباس را فرا بگیرید.

همچنین پس از گذراندن دوره های آموزش خیاطی مدرک معتبر ، شما می توانید پس از محک زدن علاقه ی خود دوره های آموزش خیاطی وبسایت دوخت برتر را خریداری کنید.


برترین دوره‌های آموزش خیاطی

در آموزشگاه خیاطی پیشکسوتان، آموزش تعمیرات چرخ خیاطی، همچنین مینی دوره‌های مربوط به خیاطی از پایه تا رنگ شناسی و طرح فیگور، همگی در قالب دوره‌ خیاطی در اختیار شما قرار می‌گیرند. پس از گذراندن دوره‌های آموزشگاه پیشکسوتان، قابلیت کسب درآمد از طریق خیاطی و طراحی لباس برای شما در بستر‌های زیر فراهم می‌شود.

  1. آموزشگاه پیشکسوتان جهت آموزش خیاطی و طراحی لباس در تجریش،میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، کوچه رفعت، پلاک ۷، طبقه ۱، واحد ۱ قرار دارد بنابراین اگر در منطقه یک تهران هستید یا در مناطق دو و یا سه هستید به راحتی می توانید با این آموزشگاه خیاطی ارتباط برقرار و دوره های خیاطی خود را در این آموزشگاه بگذرانید.