صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

ترانسمیتر چیست!؟

ترانسمیتر در حیطه ابزار دقیق به تجهیزی اطلاق میشود که یکی از پارامترهای فیزیکی نظیر فشار ، دما ، فلو یا جریان سیال ، رطوبت ، سرعت ، سطخ یا ارتفاع مواد داخل مخزن ، وزن ، و … را به سیگنالی استاندارد نظیر ۴ تا ۲۰ میلی آمپر یا صفر تا ده ولت تبدیل و قابلیت ارسال سیگنال را به صورت دو سیمه یا پاور لوپ داشته باشد .
در پروسه ها و سیستمهای صنعتی از این ابزار دقیق زیاد استفاده می شود .

برای مثال در یک کوره برای کنترل دما پس از اندازه گیری توسط ترموکوپل یا پی تی صد نیاز به ارسال این اطلاعات دمایی به اطاق کنترل یا به کنترلر دما است که این وظیفه به عهدۀ ترانسمیتر دما است .



از جمله مهم ترین ابزار دقیق، میتوان به ترانسمیتر اشاره کرد. نام این وسیله از دو واژه ترانسفر و متر گرفته شده است. این وسیله در حیطه ابزار دقیق، می تواند کمیتی را ابتدا اندازه گیری نماید و سپس آن را با کمک یک سیگنال از نوع جریانی، ولتاژی یا هر نوع دیگری، انتقال دهد.


کمیت هایی که با ترانسمیتر اندازه گیری می شوند، متنوع هستند از جمله ی این کمیت ها می توان به سطح مایعات، فشار، دما، گازهای محیطی، رطوبت و... اشاره کرد. می توان حدس زد که کاربرد این وسیله تا چه حد متنوع و زیاد است و در چه حیطه های گوناگونی یاری رسان فعالان حوزه صنعت می باشد.


ترانسمیتر انواعی گوناگون شامل الکترونیکی و نیوماتیکی دارد. در ترانسمیتر الکترونیکی جریان با آمپر و ولتاژ مشخص (معمولا 4 تا 20 میلی آمپر یا 0 تا 10 ولت) انتقال می یابد اما در ترانسمیترهای نیوماتیکی، فشار هوا منتقل می گردد.


مثالی برای سیگنال می زنیم. یک سیگنال پیوسته مانند دمای بین 0 تا 100 درجه را در نظر داشته باشید. این دامنه مقادیر به هم پیوسته ای ( از 0 تا 100) دارد. در صورت تبدیل به یک سیگنال ولتاژی می تواند دامنه ای بین 0 تا 5 ولت را به خود مختص گرداند. اما در مورد چراغ متفاوت است. اینجا دامنه و سیگنال های پیوسته ای مطرح نمی شود زیرا چراغ یا روشن است و یا خاموش. ترانسمیتر ها سیگنال پیوسته هستند. تخصص پارتکو صنعت به ویژه در دوران تحریم های ناعادلانه توانسته است در خدمت صنایع کشور باشد.

چرا ویزای استارت آپ کانادا...!؟


آیا تا به حال به مهاجرت به کانادا و زندگی در شرایط بهتر فکر کرده اید؟ آیا به داشتن بیزینس و استارت آپ خودتان اندیشیده اید؟ اینکه مفهوم برنامه استارت آپ از زبان مشاوران مهاجرت چگونه است؟ آیا به پارامترهایی که برای واجد شرایط بودن دریافت ویزای استارت آپ کانادا لازم است، اشراف دارید؟

چه بیزینس هایی و ایده هایی را دولت کانادا برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا ساپورت می کند؟ شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا و کارآفرینی در کانادا چیست؟ نحوه راه اندازی استارت آپ در کانادا چگونه است؟ آیا امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت کانادا از طریق ویزای start up کانادا وجود دارد؟

سوالات بالا و بسیاری از مواردی مشابه که این روزها دغدغه ذهنی بسیاری از کسانی است که صاحبان ایده های نو و خلاقانه هستند و یا به نوعی بیزینس قابل رشد و جدید دارند

ویزای استارت اپ کانادا چیست؟

ویزای استارت آپ برای آن دسته از کارآفرینانی است که دارای مهارت و پتانسیل لازم برای ایجاد کسب و کار و مهاجرت به کانادا هستند و شامل یکی از موارد زیر می‌شوند:

·         دارای ابتکار و خلاقیت باشند

·         بتوانند برای شهروندان کانادایی کار ایجاد کنند

·         بتوانند در مقیاس جهانی به رقابت بپردازند

از جمله راه های مهاجرت به کانادا و ورود به این کشور ویزای استارت آپ کانادا می باشد. برای راه اندازی استارت آپ در کانادا بهتر است ابتدا با شرایط عمومی کانادا بیشتر آشنا شوید. کانادا کشور وسیعی است و از لحاظ مساحت بعد از کشور روسیه دومین کشور وسیع جهان شناخته می شود. پایتخت این کشور اتاوا بوده و دارای چندین ایالت مختلف می باشد که از جمله آن ها می توان به کبک، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، آلبرتا و… اشاره نمود و هر کدام از این ایالت ها پلن ها، روشهای و حتی مبالغ و سرمایه های مورد نیاز خاص خودشان را برای سرمایه گذاری و اعطای اقامت دارند.



شما می توانید قبل از هرگونه اقدامی با پرکردن فرم ارزیابی درسایت کاناداپاس به صورت رایگان از مشاوره ما بهره مند شوید و یا در بخش پرسش و پاسخ، ابهامات خود را با ما درمیان بگذارید تا مجرب ترین وکلای مهاجرت ما به آنان پاسخ دهند. اگر می خواهید با ویزای استارت آپ کانادا، اقامت دائم بگیرید کافی است سری به سایت کاناداپاس بزنید یا حضوری به ما مراجعه کنید. ما شما را تا انتهای مسیر دریافت ویزای استارت آپ کانادا همراهی خواهیم کرد و به این همراهی شفاف می بالیم.


کسب و کار مورد تائید ویزای استارت‌آپ


کسب و کار واجد شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ و کارآفرینی در کانادا بدین معنی است که دارای شرایط زیر باشد:

  • زمانی که شما از تعهدی از طرف یک سازمان مرتبط برخوردار می‌شوید: هر متقاضی باید دارای ۱۰ درصد یا بیشتر حق رای و سهام باقیمانده از شرکت باشد ( حداکثر تا ۵نفر می‌توانند به عنوان صاحبان شرکت درخواست دهند)
  • متقاضیان و سازمان مشخص‌شده به طور مشترک دارای بیش از ۵۰ درصد از حق رای و سهام شرکت باشند.
  • به هنگام دریافت مجوز اقامت دائم، مدیریت فعال و مستمری از داخل کانادا بر روی این کسب و کار داشته باشید
  • بخش اصلی و مهم عملیات مرتبط با کسب و کار شما در کانادا به انجام برسد
کسب و کار مورد نظر در کشور کانادا به ثبت رسیده باشد

دانستنیهای تعمیر چیلر تراکمی (Chiller )


 چیلر تراکمی دستگاهی برای سرد کردن آب می‌باشد تا بتوان از این آب برای سرمایش هوای ساختمان و یا سرد کردن ماشین آلات و محصولات صنعتی استفاده کرد. برای استفاده در سرمایش هوا نیازمند تجهیزاتی مانند فن کویل یا هواساز و ... هستیم. برای چیلر تراکمی نیازمند دستگاه کمپرسور هستیم که از برق تغذیه می‌کند. بنابراین، این نوع چیلرها به چیلر برقی معروف‌اند. نوع دیگر چیلر، چیلر جذبی است که از کمپرسور استفاده نکرده و از شعله گاز استفاده می‌‌کند. به این نوع چیلرها، چیلر گازی می‌گویند.


انتخاب یک تعمیر گاه چیلر برای تعمیر چیلر تراکمی یکی از دغدغه کسانی می باشد که از این سیستم استفاده می کنند .به علت اینکه ساختمان چیلر ها پیچیده می باشد در انجام تعمیرات نیاز به تعمیرکار چیلر متخصص است .




برای اطلاع از پدیده ی نشتی در لوله های کندانسور ابتدا بهتر است به باز کردن مقداری شیر تخلیه اقدام کرد، خارج شدن آب قابل توجهی از این شیر می تواند نشانه ای از وجود نشتی در لوله های کندانسور باشد. اما در نشتی لوله های اواپراتور کاهش دبی عبوری نقش دارد که باعث یخ زدگی آب می شود که خرابی و دفرمه شدن لوله های اواپراتور را در پی دارد. در صورتی که به نشت داخلی اواپراتور مشکوک باشید از طریق آزمایش هیدرواستاتیک می توانید مکان نشتی را بیابید ابتدا گاز مبرد درون چیلر را خارج می کنیم و اقدام به باز کردن کلگی جلو و عقب کندانسور می کنیم، گاز ازت را به داخل آن تزریق می کنیم سپس با داشتن ابر و مقداری کف صابون لوله ها ی مسی را کاملا آغشته میکنیم ایجاد حباب و سپس ترکیدن آن می تواند نشان وجود نشتی باشد. 

با توجه به دلایل ذکر شده تعمیر چیلر تراکمی باید با آسیب شناسی دقیق توسط تعمیرکار چیلر انجام شده باشد در غیر این صورت صدمات و خسارات بیشتر و جبران ناپذیر به دستگاه و چیلر وارد می شود که هزینه ی هنگفتی را به بار می آورد.




چیلر تراکمی به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های تهویه هوا، در مکان های صنعتی و خانه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این که چگونه نسبت به تعمیر چیلر تراکمی اقدام نماییم، نکته ای می‌ باشد که باید توجه ویژه ‌ای به آن شود. لذا شرکت خدماتی آرسان تهویه نسیم در راستای تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد. این شرکت کمترین هزینه را در راستای تعمیر و نگهداری چیلر های تراکمی از شما اخذ می نماید.

آرسان تهویه یکی از شرکت های فنی مهندسی به حساب می آید که دارای کادری مجرب برای تعمیرات انواع چیلر ها، سردخانه ها و پکیج ها و دستگاه های متفاوت صنعتی و نیمه صنعتی است. لذا تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه با شرکت آرسان تهویه نسیم همکاری می کنند که به راحتی می توانند نسبت به تعمیرات این دستگاه ها برای شما اقدامات را صورت دهند.