صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

آیا میتوان با آشنا بودن به چیلر نسبت به سرویس چیلر تراکمی اقدام کرد

متخصصان امور فنی آرسان سرویس همواره تاکید می کنند اگر با سیستم های نسبتا پیچیده ای مثل سیستم چیلرهای تراکمی آشنایی دارید هم برای راه اندازی، سرویس و تعمیر آنها اقدام نکنید. این توصیه از آن جهت مطرح می شود که آشنایی با این سیستم ها همیشه به معنی شناخت دقیق و تسلط کامل روی یک وسیله صنعتی نیست. ممکن است شما بدانید یک چیلر تراکمی چطور کار می کند اما چنین دست اطلاعاتی به معنی این نیست که شما حتما می توانید یک چیلر تراکمی را نصب، سرویس یا تعمیر کنید.

حتی یک اشتباه به ظاهر کوچک در هر کدام از این مراحل ممکن است در حتی کوتاه مدت مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. این مشکلات ممکن است حتی باعث ایجاد آسیب جدی به دستگاه و در مواردی باعث خسارت های جبران ناپذیر شود. این متخصصان البته در کنار این توصیه، همواره توصیه می کنند که اگر از سیستمی مثل چیلر تراکمی استفاده می کنید، حتما درباره آنها اطلاعات کافی داشته باشید.


تعمیر چیلر نیازمند تخصص و تجربه است


علم تهویه مطبوع HVAC که مخفف heating ventilation air conditioning می باشد که یکی از پیچیده ­ترین air conditioning مبحث چیلر می باشد. تعمیر چیلر تراکمی آرسان سرویس یکی از پیچیده ترین قسمت های نگهداری می باشد که باید بتوان به تمام قسمت های چیلر اعم از مکانیک و الکتریکال مسلط بود و با توجه به شرایط عدم کارکرد مناسب چیلر تشخیص خرابی را داده و جهت خرابی آن بتوان راه کار جهت تعمیر چیلر عرضه کرد. بنابراین تعمیر چیلر باید توسط کارشناسان خبره و مسلط به تهویه مطبوع انجام گردد. مجموعه به ­فیکس با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین کارشناسان تهویه و تعمیر چیلر، تعمیرات را به صورت راه بردی و اصولی، برنامه ­ریزی و اجرا می کنند.

اگر تعمیر چیلر به صورت غیر اصولی و غیر کارشناسی برنامه ریزی و اجرا گردد باعث آسیب های غیر قابل جبران و هزینه های بسیار گزاف به چیلر می گردد. ما در به ­فیکس با بررسی مهندسی و دقیق و جز به جز چیلر، تعمیر چیلر را انجام می دهیم.

 

هنگامی که دستگاه چیلر شما معیوب می شود و مشکلی برای آن بوجود می آید در ابتدا باید به دنبال عیب چیلر بگردید سپس اقدام به تعمیر چیلر کنید،پس بسیار مهم است که از همان ابتدا به صورت تخصصی عیب دستگاه را پیدا کنید تا هنگام تعمیر به مشکل روبرو نشوید.

عیب یابی چیلر یک کار دشوار و حساسی می باشد.در حالت کلی روش منطقی برای عیب یابی چیلر شامل بررسی و اندازه گیری پارامترهای مختلف سیستم و حذف سیستم و حذف مشکلات احتمالی تا رسیدن به مشکل اصلی می باشد.از نظر تئوری نمی توان همیشه جواب مشخصی برای عیب یابی پیدا کرد بنابراین بخش مهمی از کار عیب یابی مربوط به تجربه افراد و روش های خاصی که برای رسیدن به ریشه مشکل دارند،مربوط می شود.

سقف کاذب شیشه ای نوع جدیدی از سقف کاذب

اگر می خواهید خورشید، همواره در بالای سرتان بتابد و انوار پرتلالو آن، در گستره ای از رنگ های مختلف، بر محیط اطرافتان گسترانده شود، به سراغ گنبد های شیشه ای استیند گلس و تیفانی بروید. گنبد های شیشه ای، تنها مختص خانه های مسکونی نیستند و بسیاری از ادارات و موسسات نیز، از آن ها بهره مند می شوند. با استفاده از این گنبدهای شیشه ای، نمودی از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را بر محیط کار یا زندگیتان منتقل می کنید و بخشی از طبیعت را وارد دنیای ماشینی و مدرن امروزی می نمایید.

مزایای سقف کاذب شیشه ای

در هنگام برنامه ریزی برای ساخت، تعمیر و یا بازسازی ساختمان، همیشه تمایل داریم تا فضای خانه ی خود را روشن و دنج جلوه دهیم تا بر زیبایی آن بیفزاییم. انتخاب سقف کاذب شیشه ای می تواند یک تزئین فوق العاده زیبا برای منازل و ساختمان های شما باشد که البته مزایایی هم نسبت به دیگر انواع سقف کاذب نیز دارد.

در محلی که دارای سقف کاذب شیشه ای است، بایستی منابع نوری دیگری نیز تعبیه شود تا نور کافی را در فضا داشته باشیم.

جهت آشنایی با انواع تزئینات شیشه ایی می توانید وارد سایت آماتیس استودیو گردید.

جوش الکتروفیوژن چیست و چه کاربردی دارد

اتصالات الکتروفیوژن درواقع از انواع اتصالاتی است که در خطوط انتقال گاز و آب، از آن استفاده می‌شود که از محبوب‌ترین نوع اتصالات هم به شمار می‌رود. از اتصالات الکتروفیوژن به دلیل امنیت بالای آن، بیشتر در خطوط انتقال گاز استفاده می‌شود. در کشور ما هم به دلیل وجود نفت و گاز و انتقال گاز به وسیله لوله‌ها به کشورهای دیگر، بایستی تاسیسات مطمئن و با ایمنی بالایی ساخته شود و این روش که دارای استاندارد IGS (استانداردهای شرکت گاز ایران) هم هست، می‌تواند بهترین روش برای اتصال لوله‌های گاز باشد.


شرکت تکنو پایپ نماینده رسمی فروش محصولات شرکت تکاب اتصال دماوند می باشد. برای دریافت اطلاعات از انواع محصولات لوله پلی اتیلن technopipe با ما همراه باشید.


جوش الکتروفیوژن با روش جوشکاری ذوبی حرارتی(butt fusion) ,متفاوت است.تفاوت اصلی در شیوه گرم کردن محل اتصال می‌باشد. در روش جوشکاری ذوبی حرارتی, از ابزارهای حرارتی برای گرم کردن سطح لوله و اتصالات پلی اتیلن استفاده میشود ولی در جوش الکتروفیوژن حرارت به شکل داخلی و از طریق جریان الکتریکی ایجاد میگردد. در لوله‌های پلی اتیلن, استحکام جوش ایجاد شده به روش الکتروفیوژن, بیشتر از جوش ذوبی سر به سر است. کوپلینگ الکتروفیوژن, از اتصالات رایج برای متصل نمودن دو لوله پلی اتیلن به یکدیگر به شمار میرود.

 جوش الکتروفیوژن نوعی روش جوشکاری لوله و اتصالات پلی اتیلن است که در آن از اتصالات خاصی که دارای سیم مقاومت الکتریکی برای ایجاد گرمای ذوب سطوح جوش میباشد، استفاده میشود. جریان الکتریکی از طریق دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن و به کمک جعبه کنترل آن به دو انتهای اتصال انتقال می‌یابد. همانند روشهای جوشکاری ذوبی حرارتی ( لب به لب ), انواع اتصالات زینی و سوکتی نیز در روش الکتروفیوژن, مورد استفاده قرار میگیرد.اصول فرایند جوش الکتروفیوژن, برای اکثر اتصالات الکتروفیوژن یکسان و قابل تعمیم است.

کلاس آموزش طراحی لباس در مجموعه فنی پیشکسوتان


کلاس های آموزش طراحی لباس با آموزش گام به گام مخصوص بازار کار با امکان ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ایی در مجتمع فنی پیشکسوتان ،  طراحی لباس یکی از لذت بخش ترین رشته های هنری می باشد که در شاخه های مختلف دیگر کاربرد دارد.
طراحی مد و لباس برای افراد مشهور و در زمینه های گوناگونی مانند :
  • لباس کودک،
  • لباس زنانه
  • لباس مردانه
و همچنین لباس هایی برای استفاده در مراسم مخصوص مانند جشن های خاص و مراسم عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.
آموزش طراحی لباس نیاز به خلاقایت دارد پس افراد خلاق سریعتر آموزش ها را درک می کنند
 ابتدا باید امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای آموزش طراحی لباس باید تهیه کرده و سپس با استفاده از مهارت آموزی در کلاس های طراحی لباس ، طرح و ایده های ذهنی  را با طراحی لباس  ارائه داده و آن ها را بر روی کاغذ رسم می کنید.

آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان با 3 دهه سابقه آموزشی با بهره گیری از حدود 40 استاد بسیار مجرب و فعال بازار کار و بروزترین سرفصل های آموزشی حرفه ای ترین طراحان لباس را تاکنون تربیت نموده است.