صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

ارسال لوله های پلی اتیلن در سطح کشور


لوله پلی اتیلن به صورت کلی جهت انجام پروژه های مختلف آبرسانی ,گازرسانی و غلاف و کاورینگ خطوط برق و فیبرهای نوری و مخابرات مورد استفاده قرار میگیرند از اینرو در تمامی شهرها میتوان از این لوله ها استفاده نمود و شرایط جوی هیچ گونه مانعی برای این لوله ها ایجاد نمیکند و میتوان با خیالی راحت از این لوله ها در انجام کلیه پروژه های آبرسانی ,کشاورزی ,آب شرب و خام و انواع موارد ذکر شده استفاده بهینه را برد این مجموعه با سالها فعالیت در زمینه تامین و توضیع لوله های پلی اتین در گریدهای مختلف تا کنون توانسته با شهرها و روستاهای متعددی در سطح کشور همکاری نماید لذا شما میتوانید با خیال راحت از کیفیت محصول خود اقدام به خرید نمایید 

همانطور که میدانید قیمت لوله پلی اتیلن ثابت نیست و هر روز متغییر هست نسبت به وضع بازار تیم شرکت تکنوپایپ نیز تمام سعی مان را میکنیم تا قیمت لوله پلی اتیلن و تمامی لوازم جانبی آن را هر روز برایتان بروز نماییم و جهت دانلود شما عزیزان قرار دهیم.

قیمت روز لوله پلی اتیلن امروزه با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی دارای ثبات نیست و هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت صرفا برای اطلاع رسانی می باشد جهت خرید لوله پلی اتیلن تکاب اتصال و دریافت هزینه دقیق با ما تماس بگیرید.

هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد و این نوع لوله ها اقطار مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و نهایتا به 2400 میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند.


لیست قیمت محصولات تکنوپایپ با برند تکاب اتصال

تعمیرات سردخانه و فاکتورهای مهم

تعمیرکار سردخانه برای انجام امور تعمیرات سردخانه باید مسلط به چه کارهایی باشد :

  • تعمیر کمپرسور سردخانه
  • شستوشوی سیکل سردخانه با توزن یا R11
  • نصب، راه اندازی، اجرای سردخانه
  • شارژ گاز سردخانه
  • سرویس و انجام عملیات های تاسیساتی
  • رفع ایراد کمپرسور سردخانه
  • برطرف سازی مشکلات سردخانه های صنعتی
  • تعمییرات سردخانه های نگهداری از مواد غذایی
  • تعمییرات سردخانه زیر صفر
  • تعمییرات سردخانه های فریونی
  • تعمییر و رفع ایراد سردخانه های آمونیاکی
  • تعمییر تابلو برق سردخانه
  • طراحی و دیزاین سردخانه های زیر صفر و بالای صفر
  • انجام امور نگهداری سردخانه و سرویس کاری سردخانه
  • تعمییر آیس بانک
  • تعمییر یخ ساز
  • ساخت و نصب ساندویچ پنل سردخانه
  • رفع مشکلات مربوط به درب سردخانه
  • انجام تعمیرات مرتبط با کمپرسور و سرویس آن
  • سرویس و تعمییر کندانسینگ یونیت سردخانه
  • رفع مشکلات هایرشر سردخانه
  • رفع مشکلات لو پرشر سردخانه
  • تعمیر اویل پرشر سردخانه
  • تعمیر تابلو برق و مدار فرمان سردخانه



مجموعه آرسان سرویس با چند دهه تجربه در زمینه تعمیر چیلر و سردخانه های صنعتی و بر گرفته از کادر فنی مهندسی مجرب اقدام به تعمیر و سرویس چیلر در سراسر ایران می نماید. کافی است برای دریافت خدمات با شماره های مندرج در سایت arsanservice.com یا با شماره همراه  09122008935  تماس حاصل نموده و درخواست خدمات تعمیرات سردخانه و سرویس چیلر را داشته باشند.

دوره طراحی لباس در ایران

آیا دوره طراحی لباس در ایران کاربرد دارد؟

طراحی مد و لباس امروزه در داخل و خارج از کشور، طرفداران بسیار دارد. در داخل کشور ایران نیز افراد بسیاری هستند که پتانسیل فعالیت در این رشته را دارند. این رشته در اکثر کشور های جهان وجود دارد و علاقه مندان و به خصوص مهاجران زیادی به واسطه آن برای پیشرفت خود در طراحی و مد، به این کشور ها مهاجرت می کنند. این رشته هنری دارای بازار کار خوبی در داخل و خارج از کشور است. از طرف دیگر، درآمد این رشته نیز خوب و مکفی می باشد.

در طراحی لباس ارکان های مختلفی وجود دارد که اصول اولیه آن در همه کشورها یکسان است اما ممکن است در سرفصل کلاس های آموزشی گاها تفاوت هایی مشاهده شود. به صورت کلی برای کلاس های آموزشی این هنر 5 سرفصل مهم وجود دارد:

·         آشنایی با اصول اولیه این رشته

·         مبانی طراحی

·         مبانی طراحی لباس

·         اصول طراحی لباس بصورت حرفه ای

·         استایلینگ

·         خلاقیت

·         طراحی پارچه

·         نساجی

·         نحوه طراحی دوخت و الگو

·         چگونگی بازاریابی و تجارت

در حال حاضر طراحی لباس دارای رشته دانشگاهی می باشد اما این مورد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی جامعه و علاقه مندان این رشته باشد و بیشتر آموزشگاه های مهارتی علاقمندان را برای ورود به بازار کار طراحی لباس آماده می کنند.


جهت کسب اطلاعات در مورد دوره های حضوری آموزش طراحی لباس و همچنین دوره آموزش آنلاین طراحی لباس در آموزشگاه پیشکسوتان با شماره های 22706967 و 22706966 و همچنین 09124357612 (مشاوره 24 ساعته) می توانید تماس بگیرید.



آشنایی با مکتب فنگ شویی در طراحی دفتر معمار


عبارت فنگ شویی به صورت تحت الفظی به معنای ” باد و آب ” است ، ولی در واقع به معنای هنر موزون با محیط می باشد . زمانی که به هماهنگی با تمام اشیای محیط خود دست یابیم ، زندگی با لطافت بیشتری پیش رفته و رسیدن به اهداف بسیار آسان می شوند. مکان زندگی ما و نحوه ای که اشیای هر اتاق را منظم می کنیم، به شکل شگفت آوری بر کیفیت زندگی ما تاثیر می گذارند.

با فنگ شویی می توان احساس خانه بودن را در آپارتمان به وجود آورد و حس خوبی را در دفتر معماری  و محل کار به کارمندان انتقال داد. هنگامی که محیط آن متعادل و متوازن شد ، بدون شک در تمام زمینه های زندگی شادتر ، سلامت تر و موفق تر خواهیم بود.فنگ شویی با بهره گیری از نیروی حیاتی چی به مزایای روز افزونی دست خواهیم یافت.چیچی نیروی حیاتی در تمام اشیای دور و بر متجلی است و به صور گوناگون ایجاد می شود .

گروه معماری و دکوراسیون 1000 دکور  ، مجری دکوراسیون داخلی ، خدمات طراحی دکوراسیون ، خدمات دفتر معماری ، بازسازی و همچنین دکور آرایشگاه زنانه و دکور کافه و رستوران را در حیطه وظایف کاری خود گنجانده است و از طرفی به مشاوره در امر دکوراتور و اعلام قیمت پارتیشن اداری نیز می پردازد.

جریان آرام آب مولد مقدار فراوانی از نیروی چی است . و از این رو ، پس از صرف زمان کوتاهی در کنار یک فواره ، استخر ، رودخانه و یا دریاچه احساس سرزندگی و شادابی می کنیم .البته تند باد یا توفان مانند جریان متلاطم و غران آب باعث پراکندگی چی می شود ، و زمانی که چی پراکنده شد ، بخت و اقبال نیز با آن به کناری می رود.چی در طبیعت به طور مداوم تولید می شود. محیطهای زیبای طبیعی مانند قله باشکوه یک کوه یا دشتی خرم و سرسبز ، چی را تولید و تقویت می کنند. چی ممکن است دچار رکود و سکون شود .

استخری با آب راکد و آلوده تولید چی شار می کند که شکل منفی چی است ، و باعث دور شدن اقبال می گردد.چی از دو نیروی یین و یانگ تشکیل شده که دو نیروی متقابل هستی ، هستند و وجود هریک وابسته به وجود دیگری است. نماد یین – یانگ دایره ای حاوی دو شکل جقه ای است که یکی از آنها سفید با خالی سیاه ( یانگ) و دیگری سیاه با یک خال سفید ( یین ) است . یین و یانگ بیش از آنکه متضاد باشند ، مکمل هستند.

 

کاربرد رنگ ها در مکتب فنگ شویی برای طراحی دفتر معماری

در مکتب فنگ شویی شکل و رنگ ، آن تجلیات جوهری مافوق مقررند که ما از آن ها تصوری ناچیز داریم . همچنان که صوت به لفظ ادا شده ، رنگ درخشانی می دهد. رنگ نیز مایه ای جلا دار و مفهوم معنوی به فضا می بخشد . پس می توان با توجه به شناخت روحیه افراد ، به وسیله رنگ آمیزی مناسب ، فضاهای مسکونی و محل کار قابل تحمل و فعال به وجود آورد .بنابراین به بررسی اجمال رنگ های کلیدی در طراحی دفتر معماری داخلی از منظر مکتب فنگ شویی می پردازیم:

  • سبز بیان کننده حیات ، رشد و زندگی است . این رنگ برای قسمت هایی که به انرژی زیادی نیاز دارد مانند اتاق نشیمن یا محل فعالیت های ورزشی مناسب است . سبز و قرمز دارای پیوندی عمیق هستند . این پیوند را به خوبی می توان در طبیعت در رنگ بندی گیاهان و میوه ها مشاهده کرد . کاربرد توام این دو انرژی یانگ را در محیط بالا می برد .
  • قرمزبیان کننده هیجان ، گرمی و شهرت است . قرمز در کارهای تجاری جزو مهمترین رنگ هاست و شهرت را برای صاحب تجارت به ارمغان می آورد . این در محل هایی که کار و فعالیت اجتماعی لازم است منجمله انواع دفتر معماری حتما باید مورد استفاده قرار گیرد. افراط در کاربرد آن باعث بالا بردن انرژی یانگ و  نداشتن تمرکز می شود مکتب فنگ شویی زرد و قهوه ایاین رنگ ها نوعی حس راحتی وامنیت ایجاد می کنند.
  • قهوه ای رنگی است که آرامش و سکون را به همراه می آورد.
  • زرد رنگی است که تمرکز را بالا می برد .زرد به نوعی تازگی را بیان می کند.
  • سفید به دلیل داشتن طیف تمام رنگ ها ، رنگی خنثی است . محیط را بسیار بزرگتر و روشن تر نشان می دهد . افراط در به کاربرد این این رنگ ها باعث افسردگی و غم و اندوه در ساکنین می شود .مکتب فنگ شویی سیاه و آبی استفاده از این رنگ حس نرمی و انعطاف ، عمق و توانمندی را در فضا ایجاد می کند.  کاربرد بیش از حد آن ها  باعث سردی فضا ، افسردگی و سستی در ساکنین می شود .
  • آبی برای رنگ آمیزی اتاق کودکان شرور و آرام کردن آن ها مفید است . در طبیعت آبی و سبز دارای پیوند عمیق هستند . کاربرد توام  این دو در جاهایی که ممکن است باعث به وجود آوردن انرژی بسیار خوبی در فضا می شود .امروزه از آموزه های مکتب فنگ شویی در طراحی و چیدمان الگو برداری می کنند تا کیفیت زندگی را برای انسان این عصر ماشینی افزایش دهند.

    مشاوران سایت 1000decor سعی خواهند کرد تا با توجه به نیاز سازمان شما برای طراحی دفتر معماری مدرن و شیک ایده التان شما را یاری نمایند. با این شماره ها  می توانید برای کسب مشاوره با دکوراتور و طراحی دکوراسیون در ارتباط باشید.