صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

لوله استیل بارمان فولاد طهرانی

لوله استیل همان طور که از اسم آن مشخص است, از جنس استیل می باشد و ویژگی های این آلیاژ را داراست. فلز آهن را همه می شناسیم, استیل آلیاژی است که در اثر ترکیب چند ماده با فلز آهن به دست می آید و ساخت این آلیاژ ویژگی هایی را به فلز آهن می بخشد که آن را برای ساخت لوله استیل مناسب می کند.

لوله استیل به علت داشتن مقاومت به خوردگی عالی

یکی از پرکاربردترین لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد.

لوله استیل همانطور که از اسم آن مشخص است، از جنس استیل می باشد و ویژگی های این آلیاژ را دارا است.

استفاده از این لوله باعث سهولت در انتقال انواع تولیدات شده است.

از مهم‌ترین کاربردهای لوله استیل می‌توان به تصفیه آب و فاضلاب و همچنین لوله‌کشی‌های وابسته به آن اشاره نمود.

از دیگر موارد و کاربردهای رایج از این لوله می‌توان به پالایشگاه نفت و همچنین خطوط انتقال گاز اشاره کرد.

لوله استیل در دو نوع لوله استیل ۳۰۴ و لوله استیل ۳۱۶ تولید می شود. درواقع این مورد به دلیل استفاده فراوان از لوله‌های استیل بسیار مورد توجه قرار دارد. دلیل استفاده از این ‌دست لوله‌ها در این صنعت، مقاومت بالا در برابر خوردگی و همچنین شرایط محیطی است.



دسته بندی ورق استیل:

بطور کلی ورق های استیل به دو گروه تقسیم می‌شوند:

  1. استیل بگیر (نوعی ورق استیل که به آهنربا جذب می شود، فاقد عناصر نیکل و مولیبدن است، استیل‌های سری ۴۰۰ از این دسته هستند)
  2. استیل نگیر (نوعی ورق استیل که به آهنربا جذب نمی‌شود، کاربردی‌تر است ولی قیمت ورق استیل گران‌تری دارد، استیلهای سری ۳۰۰ رایج‌ترین نوع استیل نگیر می‌باشند)


قیمت ورق استیل

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 1/2 اینچ = 79000 تومان

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 3/4 اینچ = 79000 تومان

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 1 اینچ = 79000 تومان

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 1-1/4 اینچ = 79000 تومان

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 1-1/2 اینچ = 79000 تومان

قیمت هر کیلو گرم لوله استیل 304 سایز 2 اینچ = 79000 تومان

برای دریافت قیمت هر نوع لوله استیل با شرکت بارمان فولاد طهرانی تماس حاصل فرمایید.



طراحی دکوراسیون اداری متبحرانه با 1000 دکور


طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی توسط دکوراتور انجام می شود. دکوراتور با استفاده از اصول مهم طراحی دکوراسیون داخلی و با هنر خلاقیت ذاتی این کار را به سرانجام می رساند. در طراحی دکوراسیون اداری ، فرد مبتکرانه به آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات می پردازد. با استفاده از هنر گرافیکی و عناصر مورد استفاده در کار، سمت و سوی طراحی مناسب را تعیین می کند.


برای انتخاب یک میز اداری مناسب باید فعالیت روزمره افراد و جایگاه آنها نسبت به شغل درآن سازمان را در نظر بگیریم .

بطور مثال کانتر پذیریش که هرلحظه با مشتری سر و کار دارد باید با میز یک نقشه کش متفاوت باشد. همچنین یک میز کار اداری با یک میزکار گروهی کارکرد متفاوتی دارند.در ادامه با چند نمونه دکوراسیون اداری که در سایت 1000decor.com گذاشته شده ، آشنا شوید



انتخاب ابعاد متناسب با فعالیت ، راحتی دسترسی و جا دار بودن ، داشتن حداقل یک کشوی قفل دار ، محل مناسب قرار گفتن سیستم کامپیوتری ،داشتن دید کافی از پشت میز هنگام صحبت با مشتری ، ارتفاع میز نکات دیگری است که باید بدان توجه شود. علاوه بر اینها باید اندازه و جنس میزها و لوازم اداری متناسب به اندازه محیط و فعالیت انتخاب شوند.

ارتفاع میز استاندارد برای یک فرد معمولی باید بین 72 تا 75 سانت باشد. در نظر داشته باشید میز کار گروهی یا نزدیک هم و یک شکل برای کارکنانی که فعالیت شغلی یکسانی دارند به تعامل بهتر و سرعت عمل آنان کمک زیادی می کند.




گر می خواهید طراحی دکوراسیون اداری و داخلی خود را به گروه مجرب و دوره دیده 1000 دکور بسپارید به شما توصیه می کنیم از طریق پل های ارتباطی ما با ما در ارتباط باشید. با ما همراه باشید تا باید و نبایدهای مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی را برای شما بازگو کنیم.

گرفتگی لوله ها و راه چاره در لوله بازکنی تهران

گرفتگی لوله ها در حال حاضر معضل همه خانواده ها در خانه های قدیمی و لوکس هست، که امروزه لوله بازکنی تهران که خدمات ویژه ایی در حوزه های مختلف لوله کشی و لوله بازکنی بر عهده دارد را ارائه می نماید.


همیشه گرفتگی لوله های فاضلاب در بدترین لحظه زندگی رخ می ده و در این زمان افراد هیچ راه حلی برای رفع گرفتگی لوله ها ندارند. در حالی که روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی لوله وجود دارد .


برخی گرفتگی های لوله راه کارهای ساده بوده و برخی نیز بدون کمترین امکانات و در خانه قابل انجام است. پس می خواهیم یکی از ساده ترین روش های لوله بازکنی در خانه را به شما آموزش دهیم تا با کمترین هزینه و بدون داشتن کمترین تجهیزات، گرفتگی لوله را خودتان رفع کنید؛ بدون این که نیازی به تماس با شرکت های لوله بازکنی داشته باشید. روش های مختلفی برای باز کردن لوله می توان را اعلام کرد اما در یاد داشته باشید که در صورت اینکه امکان انجام راه کارهای ساده را نداشته باشید حتما با لوله بازکنی تهران تماس گرفته تا مشکل را سریعا رفع نماید.


با این روش می توانید خودتان گرفتگی لوله ها را باز کنید. چون این روش جزء ساده ترین و کم هزینه ترین روشهای لوله بازکنی است که تقریبا همه با آن آشنا هستند. با این روش بسیاری از گرفتگی های لوله رفع می شود و دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای لوله بازکنی نیست. 

جوش شیرین و سرکه

یک سوم فنجان جوش شیرین را با یک سوم فنجان سرکه در یک فنجان اندازه گیری مخلوط کنید. بلافاصله بدون اتلاف وقت باید آن را درون لوله فاضلاب بریزید. ترکیب این دو مواد و ایجاد واکنش شیمیایی میتواند برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب و از بین بردن مو، آهک، چربی و غیره کمک کند. بهتر است بعد از ریختن محلول، یک ساعت یا حتی 12 ساعت صبر کنید و بعد با آب گرم آن را بشویید. روش دیگر این است که به همان اندازه جوش شیرین را درون لوله بریزید و سپس روی آن سرکه اضافه نمایید. معمولا مردم بیشتر از این روش برای از بین بردن بوی بد فاضلاب هم ساتفاده می‌کنند. چون این راه حل 90% مشکلات را حل می‌کند.


خدمات کلی:

رفع گرفتگی , لوله کشی و لوله بازکنی تهران، عیب یابی و رفع گرفتگی لوله کشی آب و شوفاژ، رفع گرفتگی کانالها و لوله کشی فاضلاب و راه آب، در آوردن اجسام , موبایل , و دیگر اشیای قیمتی، بازکردن و رسوب تراشی لوله و اتصالات فاضلاب، باز کردن سیفون توالت ایرانی , فرنگی و کفشور، لوله بازکنی لوله کشی پلیکا , چدن و پوش فیت، رفع گرفتگیهای سیمانی , رسوبی و اشیای جامد، لوله بازکنی با ژنراتور وانواع فنر درسایزهای مختلف، رفع گرفتگی و تعمیرات توالت فرنگی دستگاه تراکم، اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان و تاسیسات.

09122437371-22533080 فوری شبانه روزی