صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

تفاوت های ظاهری در گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های قدیمی

callaction-estockyadak

گیربکس اتوماتیک از نظر ظاهری اندازه کوچکتری نسبت به گیربکس های قدیمی تر دارد. در واقع می توان گفت که گیربکس هیوندا در حدود ۴ سانتی متر کوتاه تر شده است. از لحاظ وزن نیز اگر بخواهیم بررسی دقیق تری داشته باشیم، گیربکس اتوماتیک نسبت به مدل های قدیمی تر حدودا ۱۲ کیلوگرم کاهش وزن داشته است. این کاهش وزن به این دلیل است که در گیربکس اتوماتیک حدودا ۶۲ قطعه کمتر به کار رفته و از نوع تخت می باشد. به همین دلیل حجم روغن آن نیز کاهش می یابد.

استفاده از کلاچ یکطرفه در گیربکس های جدید

یکی دیگر از تغییراتی که در گیربکس های اتوماتیک ایجاد شده است، استفاده از کلاچ یک طرفه می باشد. کلاچ یکطرفه اتلاف نیروی محرکه کمتری دارد و این موضوع به نفع مصرف سوخت خواهد بود و مصرف سوخت در خودرو کاهش می یابد. همچنین استفاده از کلاچ یکطرفه امکان نصب اتوهلد را به خودرو می دهد. خودروهایی از سال ۲۰۱۰ به بعد تولید شده اند، مصرف سوخت کمتری نسبت به خودروهای قدیمی تر دارند.

جهت مطالعه گیربکس ها می توانید وارد سایت www.estockyadak.com شوید و در بخش مقالات با انواع گیربکس ها آشنا شوید، سایت استوک یدک بر آن است که اطلاعات بروز دنیا رو در حوزه خودروهای لوکس و مدل بالا در اختیار علاقمندان بگذارد شما می توانید با ورود به صفحاتی همچون گیربکس هیوندا استوک یدک اطلاعات جالبی در خصوص گیربکس ها بدست آورید.

همچنین میتوانید قطعات استوک یدک را بدون هزینه های واسطه مستقیم از شماره تماس ۰۹۱۲۸۸۷۹۸۶۸ پیگیری و دریافت نمایید.


تعمیرات برج خنک کننده در آرسان سرویس

برج خنک‌کننده به عنوان یک منبع برودتی وظیفه خنک‌کردن دستگاه‌های گرمازا را برعهده دارد و عموماً به صورت دائم کار (Continus) طراحی می‌گردد و از این رو در تماس دائمی با جریان ریزشی آب و جریان مکشی هوا می‌باشد.غلظت مواد محلول (TDS - Total Disolved Solid) آب در اثر تبخیر دائم در این مدل خنک‌کن صنعتی دائماً در حال افزایش می‌باشد.

افزایش میزان غلظت مواد محلول آب سبب ایجاد رسوب و گرفتگی در افشانک، پکینگ و کلیه اجزای داخلی برج خنک‌کننده می‌گردد. از طرفی دیگر آلاینده‌های محیطی و وجود گردوغبار در هوا در تماس دائم با قطعات جانبی کولینگ‌تاور سبب استهلاک شدید و ایجاد رسوب بیشتر می‌گردد.تابش مستقیم نور خورشید سبب تخریب آرام قطعاتی همانند فن یا پروانه ، قطره گیر و لوور می‌شود.

تعمیرات برج خنک کننده شامل مجموعه اقداماتی جهت بازسازی ، بروز رسانی و بهسازی برج خنک کننده است، اقداماتی از جمله: تعویض قطعات مصرفی شامل پکینگ، تسمه، نازل، آب پخش کن، بازسازی بدنه و رفع نشتی کولینگ تاور، تعویض قطعات معیوب از جمله پروانه یا الکتروموتور و یا ارتقا عملکرد دستگاه شامل کاهش مصرف آب یا کاهش مصرف انرژی.



تعمیر کولینگ تاور می تواند شامل تعویض قطعه ای کوچک و گاه تعویض و یا تعمیر مجموعه ای گسترده ای از قطعات برج خنک کننده باشد. برج خنک کننده از جمله دستگاه هایی است که به دلیل در معرض رطوبت قرار داشتن به سرعت دچار خوردگی و فرسودگی می شود بنابراین نیاز است تا تعمیرات برج خنک کننده به صورت دوره ای طبق زمان بندی مشخص انجام شود.

راههای ارتباطی با مهندسان مجرب آرسان سرویس:

09122008935

02188276570


در طراحی برج خنک کننده که توسط مجموعه آرسان سرویس صورت می پذیرد ما ابتدا واحد صنعتی شما را بازدید خواهیم کرد و نیازهای شما را دقیقا بررسی می کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با کمترین هزینه ممکن برجی برایتان طراحی و تولید شود که بتواند تمامی نیازی های واحد شما را پاسخگو باشد. در مورد خدمات پس از فروش تمامی محصولات ما دارای گارانتی بی قید و شرط بوده و چنانچه زمانی هم به مشکل بر خوردند توسط تیم فنی آرسان سرویس arsanservic به راحتی قابل رفع و تعمیر می باشند.


 

 

چه کسانی و چرا نیاز به دریافت آموزش طراحی لباس دارند؟!؟!

برای دانش آموزانی که از دوره دبیرستان یا دانشگاه در رشته طراحی لباس فارغ التحصیل می شوند اما احساس می کنند که در زمینه مورد نظر خود تجربه کافی ندارند، یک دوره آموزش طراحی لباس می تواند یک راه حل مفید باشد. طول و تمرکز دوره ها متفاوت است، اما به طور کلی آموزش های فشرده ای را در یک زمینه مشخص ارائه می دهند، دانش آموزان را برای شغل یا تحصیلات عالی در رشته طراحی لباس آماده می کند.


دوره آموزش طراحی لباس در آموزشگاه پیشکسوتان

ردیف

عنوان دوره آموزش طراحی لباستعداد روز در هفتهروز برگذاریساعات برگذاری دوره

تایخ شروع دوره

1

دوره جنسیت سازی در طراحی لباس

یک روز در هفتهروزهای جمعهظهر ساعت ۱۲ تا ۳

۷ آذر ماه ۹۹

2

دوره حضوری طراحی لباس(دوره جامع)یک ‌روز در هفتهروزهای دوشنبهصبح ساعت ۹ تا ۱۲

۳ آذر ماه ۹۹

3

دوره مبانی طراحی لباسیک روز در هفتهروزهای جمعهعصر ساعت ۳ تا ۶

۱۴ آذر ماه ۹۹

4

دوره و آموزش آنلاین طراحی لباس ( دوره جامع)یک ‌روز در هفتهروزهای دوشنبهعصر ساعت ۵ تا ۸

۲۶ آبان ماه ۹۹

5

دوره خلاقیت و استایلینگ در طراحی لباسیک ‌روز در هفتهروزهای شنبهعصر ساعت ۵ تا ۸

۱۳ دی ماه ۹۹

6

دوره خلاقیت و استایلینگ در طراحی لباسیک روز در هفتهروزهای چهارشنبهظهر ساعت ۱۲ تا ۳

۲۶ آذر ماه ۹۹