صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

در صورت موفقیت در اخذ این ویزا به شما و خانواده وابسته به شما ویزای اقامت دائم کانادا اعطا می شود و این ویزا مشروط به موفق بودن بیزینس مورد نظر نمی باشد و حتی در صورت عدم موفقیت در کسب و کار مورد نظر پس از ورود به کانادا خللی در اقامت دائم شما و خانواده شما ایجاد نخواهد شد.
کارآفرینان می توانند از طریق برنامه فدرال اقامت دائم کانادا را کسب کنند. این امر موجب می شود تا کارآفرینان مهاجر ترغیب شوند تا شرکت های خود را در کانادا گسترش دهند.

دریافت ویزای کارآفرینی کانادا برای متقاضیان مزایای بسیاری دارد، تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • عدم نیاز به داشتن مهارت زبان انگلیسی و فرانسه.
  • اخذ اقامت برای متقاضی، همسر و فرزندان.
  • متقاضی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی نمی باشد.

برای اینکه بتوانید به عنوان کارآفرین ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، می توانید با یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

  • کارآفرینی منیتوبا کانادا
  • کارآفرینی بریتیش کلمبیا کانادا
  • کارآفرینی ساسکاچوان کانادا
  • کارآفرینی استان انتاریو
  • کارآفرینی نوا اسکوشیا

دو برنامه کارآفرینی ارایه شده توسط استان نیوبرانزویک (New Brunswick) و همینطور استان پرنس ادوارد آیلند (Prince Edward Island) بیشتر از برنامه های مهاجرت کارآفرینی دیگر مناسب تر بوده و به متقاضیان توصیه می شود. در ادامه با خلاصه ای از ویژگی های آن ها آشنا می شوید.



برنامه مهاجرت کارآفرینی کانادا از برنامه های استانی کانادا می باشد. این یعنی متقاضیان جهت تشکیل پرونده باید از طریق اداره مهاجرت استان انتخابی خود اقدام کنند. بطور کلی در تمام روشهای مهاجرت کارفرینی استانی، متقاضیان این روش با تعهد به سرمایه گذاری جهت تاسیس یک کسب و کار در استان مربوطه در کانادا می توانند برای خود و تمام خانواده خود ویزای کانادا را اخذ کنند.

با وجود شباهت در شرط اصلی این روش مهاجرت (تاسیس بیزنس در کانادا) جزییات و مواردی حقوقی بسیاری در هر روش وجود دارند که کاملا روش مهاجرت کارآفرینی هر استانی را منحصر به فرد می کند. مواردی مانند، نوع ویزای ارائه شده، میزان سرمایه گذاری، شرایط و مدارک موردنیاز متقاضی جهت تشکیل پرونده از این قبیل جزییات هستند.

 

 

·         شرایط سرمایه گذاری برگشت پذیر و با میزان به مراتب کمتر از استانهایی همچون انتاریو (تورنتو)

·         عدم نیاز به انجام سرمایه گذاری تا قبل از ورود به کانادا (۶ تا ۱۲ ماه پس از ورود به کانادا فرجه زمانی برای انجام سرمایه گذاری ارائه می شود) 

·         درصد قبولی بسیار بالا (بدلیل همکاری مستقیم ایمی گلوب با شرکتهای تخصصی و مورد تایید اداره مهاجرت استانی واقع در هر یک از این ۲ استان)

·         شرایط استرداد هزینه ها در صورت عدم پذیرش متقاضی

·         سرعت بسیار بالای پردازش کامل پرونده ها و اعلام نتیجه بررسی در مرحله استانی (۶ تا ۱۲ ماه)



سازمان مهاجرتی کاناداپاس با سالها تجربه و نیز بهره مندی از یک وکیل مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا  ICCRC شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا  می توتند همراه شما برای رسیدن به اهدافتان باشد.
مدیریت مجموعه حقوقی کاناداپاس برای تسهیل امورات مربوط به برنامه های تجاری موکلین عزیز کاناداپاس شرکت  i3 Capital inc  را پایه گزاری نموده اند و یک تیم متخصص در این مجموعه اماده ارایه خدمات تخصصی به موکلین عزیزمان هستند.



 

·         شرایط مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مهاجرت کارآفرینی


·         متقاضیان جهت تشکیل پرونده باید حداقل ۳ سال در ۵ سال اخیر سابقه اشتغال مدیریتی یا اداره کسب و کار خصوصی (اداره مغازه، دفتر کار، غیره) داشته و ارزش دارایی های ایشان به میزان حداقل ۶۰۰،۰۰۰$ کانادایی برسد. همچنین متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس جنرال با نمره ۴ یا ۵ داشته یا توانایی اخذ آن در آینده نزدیک را داشته باشند. و درنهایت متقاضیان باید با ارائه یک طرح توجهی بیزنسی، اعلام آمادگی و تعهد به انجام سرمایه گذاری به میزان ۱۵۰،۰۰۰$ تا ۲۵۰،۰۰۰$ در کانادا پس از قبولی و ورود به کانادا را به اداره مهاجرت ارائه کنند.


·         با داشتن شرایط اصلی اشاره شده در بالا تیم تخصصی شرکت ایمی گلوب با همکاری تیم های تخصصی حقوقی، شرکتهای حسابرسی و مالی و مشاوران تخصصی بیزنسی واقع در هر یک از دو استان نیوبرانزویک و استان بریتیش کلمبیا اقدام به تدوین طرح توجهی بی نقص و تشکیل پرونده ای کامل برای متقاضیان محترم می کند. مهمترین مزیت سپردن بخشهایی از تکمیل پرونده به تیم های تخصصی واقع در این دو استان و از ان مهمتر مورد تایید ادارجات مهاجرت این استانها، اخذ نتیجه قبولی درصد بسیار زیادی از پرونده های متقاضیان محترم می باشد.

 

 

کارآفرینی  کانادا و انواع شرکت


به صورت کلی برای کارآفرینی کانادا و ثبت شرکت در این کشور 4 روش وجود دارد که شامل شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت با مالکیت شخصی، شرکت مشارکتی می باشد. متقاضیان ثبت شرکت با توجه به طرح تجاری روش مورد نظر را انتخاب کرده و شرکت را ثبت می کنند.

           

کارآفرینی  کانادا و ثبت شرکت با مسئولیت محدود

رایج ترین و البته پر هزینه ترین نوع ثبت شرکت می باشد. جذب سرمایه برای این نوع شرکت عمدتاَ آسان است و عموماَ بین اعضای خانواده یا آشنایان و دوستان می توان این نوع شرکت را ثبت نمود. مالکان و شرکا در کارآفرینی در کانادا و ثبت شرکت با مسئولیت محدود مسئول بدهی ها نیستند.

·                    



ابعاد استاندارد سوله

ابعاد و مشخصات یک سوله استاندارد: برای ساخت سوله می بایست ابتدا هدف و کاربری سوله را مشخص نمود. پس از مشخص کردن کاربرد و هدف از ساخت سوله می بایست استانداردهای سوله را مشخص نمود چرا که این استاندارد ها در ساخت و طراحی انواع سوله بسیار مهم بوده و نقش تعیین کننده ای را دارا می باشد.


ابعاد سوله استاندارد:

 سوله ای که بر اساس استاندارد های مشخصی ساخته می شود دارای ابعادی استاندارد نیز می باشد.

ابعاد استاندارد در ساخت سوله باعث می شود در هزینه ی ان نیز اثر گذاشته و اقتصادی تر باشد. به طور کلی ابعاد استاندارد سوله برای اهن مصرفی و یا تناژ اسکلت بندی در حدود ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم بر متر مربع می باشد.

آهن مصرفی با توجه به شرایط اب و هوایی منطقه ممکن است متفاوت باشد.

 

طول سوله استاندارد :

سازه متشکل از فریم و ستون است. بهینه ترین فاصله برای آنها بین 6 تا 9 متر می باشد. کل طول سوله نباید از 90 متر بیشتر شود. هرچه طول سوله بیشتر شود تغییرات دما تاثیر شدیدتری بر استحکام سازه خواد داشت. باید توجه نمود که با افزایش فاصله قابها، ضمن سنگین تر شدن ستون و قاب اصلی، پرلین های پوشش سقف سوله نیز سنگینتر می شوند. در ایران معمولا فاصله فریم های طول هر 6 متر است.

 

عرض  استاندارد سوله :

عرض سوله : بهینه ترین دهانه در محدوده 20 تا 35 متر می باشد. به این معنی که مثلا میزان آهن مصرفی در ساخت اسکلت سوله در هرمتر مربع برای دهانه 15 متر یا دهانه 12 متر تفاوت قابل توجهی ندارند. باید به این نکته توجه داشت که در ساخت سوله با جرثقیل یا نیمه طبقه، تناژ آهن مصرفی بمیزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.


سوله چیست؟

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس  محاسبات فنی خاص توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته می‌شود. از این نوع سازه می توان برای ساخت کارخانه‌، انبار،دامداری ، مرغداری‌، آشیانه‌ هواپیما، پارکینگ قطار، سالن‌های ورزشی ، تعمیرگاه و همچنین فروشگاه زنجیره ای استفاده نمود.

سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار یا هلال است،که از محاسبات فنی خاصی برای طراحی و اجرای سوله سازی دارد.اگر بخواهیم به مکان هایی که در آنها استفاده میشود اشاره کنیم می توانیم به اسکلت ساختمان ،مرغداری ها ، تعمیرگاه ، فروشگاه زنجیره ای ، کارخانه ، سالن های ورزشی و… اشاره کرد.

به خاطر این که ابعاد ابعاد تیرها و ستون های بزرگ است باید از تیر ورق در سازه های سوله استفاده کرد.

در کارگاه قائم صنعت سپاهان  طراحی با سایز سازه ها متفاوت است زیرا در صنعت بیشتر استفاده میشود. قاب ها  دارای شیب بوده و دهانه نسبت به سایز سازه ها بزرگتر می باشد.