صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

5 تفاوت انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بسته به کاربرد های مختلفی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود انواع مختلفی دارند. این دوربین ها می توانند ویدئویی یا دیجیتال باشند

1. دوربین ها از نظر نوع سنسور می توانند سی سی دی یا سیماس باشند و از نظر نوع سیگنال آنالوگ یا آی پی. رزولوشن تصویر در دوربین های تحت شبکه یا آی پی سظح بالاتری نسبت به رزولوشن تصویر در دوربین های آنالوگ را داراست

2. از نظر نصب و نگهداری، دوربین های آنالوگ ساختار ساده تر و به طبع کار راحت تری برای نصب آنها صورت میگیرد زیرا از نظر فنی نیز کمتر دارای پیچیدگی هستند 

3. به لحاظ نگهداری نیز شرایط سختی ندارند اما دوربین مداربسته تحت شبکه به دلیل ساختار فنی و پیچیده ی آنها تخصص لازم خود را برای نصب و نگهداری می طلبند

4. مقایسه ی این دو نوع دوربین از نظر قیمت، ما را به این نتیجه می رساند که قیمت دوربین های آنالوگ کمتر و قیمت دوربین مداربسته آی پی یا تحت شبکه بیشتر است

5. به لحاظ انعطاف پذیری و پردازش تصویر نیز لازم است بگوییم امکان گسترش و انعطاف پذیری در دوربین مداربسته ی تحت شبکه به دلیل استفاده ی آنها از شبکه های دیجیتال بالاتر از دوربین های آنالوگ و تنها در دوربین مداربسته ی آی پی وجود دارد.

 البته دوربین ها بر اساس انتقال تصویر به دو نوع بی سیم یا با سیم و بر اساس محل استفاده به داخلی یا خرجی نیز دسته بندی می شوند.

 

 

 

برای دریافت لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته تهران از شرکت ایمن گستر امنیت می بایست تصویر کارت ویزیت خود را به شماره موبایل 09123199418 تلگرام کنید تا در اسرع وقت بررسی و برایتان ارسال گردد.

 

شرکت ایمن گستر امنیت شامل دوربین مدار بسته با برند MVTECH و دوربین مدار بسته غیر از MVTECH است که برند MVTECH بسیار با کیفیت است و گارانتی معتبر شرکت ایمن گستر را داراست.

لازم به ذکر است که در لیست فروش عمده دوربین مدار بسته تهران با برند MVTECH دوربین ها و دستگاه های دی وی آر با قیمت همکار قرار داده شده است که شما میتوانید آنرا مشاهده نمایید.

همچنین این امکان برای شما عزیزان قرارداده شده است که محصولات را سفارش دهید و در شهر خود مورد تست قرار دهید و در صورت عدم رضایت بازگردانید .

 

نکته بسیار مهم اینست که دوربین مدار بسته MVTECH اکثراً دارای چیپست سونی بوده و کیفیت تصویر بسیار بسیار بالایی دارد و با دوربین های بازاری که دارای چیپست هایی غیر از سونی هستند متفاوت است.

همانطور که میدانید چیپستها انواع گوناگونی دارند مانند: SONY - OV - ABTINA و غیره که بهترین آنها سونی است و دوربین های بازاری موجود غیر سونی هستند و تصویر شان خیلی با دوربین های سونی متفاوت است.

دوستان همکار میتوانند در مورد چگونگی سیستم مدار بسته AHD در لینک مربوطه اطلاعات مفیدی کسب کنند.

نکات کلیدی پنل اس ام اس سپهر پیامک

شرکت سپهر پیامک یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس می باشند که می توانید با دریافت پنل پیامکی بتوانید پیامک های تبلیغی خود را هدایت نمایید تا بتوانید در فروش محصولات و خدمات خود تاثیر بسزایی داشته باشید.




۵ نکته برای ارسال موفق پیامک انبوه

در زیر به پنج نکته اشاره می کنیم که با به کار بردن آن ها می توانید استفاده از سامانه پنل پیامکی خود را بهبود بخشید.

1-                نام تجاری خود را به نمایش بگذارید

2-              پیام خود را کوتاه انتخاب کنید

3-             پیگیری و نظارت بر نتایج

4-                لینک وبسایت برند تجاری خود را درج کنید

5-              پیامک های خود را شخصی سازی کنید

 

نکاتی که همه باید بدانند و بتوانند برای کسب و کار های خود استفاده نمایید.

 



پنل اس ام اس چیست؟

اگر می خواهید ساده ترین و بهترین راه برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی پیامکی (با استفاده از پنل اس ام اس سپهر پیامک و ارسال پیامک انبوه) را بشناسید، این مقاله به سوال شما پاسخ می دهد.

بگذارید داستان را با بازگشت به سال ۲۰۰۸ آغاز کنیم، وقتی مری میکر، یک تحلیلگر مشهور اینترنت، با جسارت پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۱۴ استفاده از اینترنت موبایل به استفاده از اینترنت رومیزی در سطح جهانی غلبه خواهد کرد. حال، از منظر سال ۲۰۱۹ می توانیم بگوییم: او درست می گفت! به طور کلی تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه در آمار اتصال به اینترنت و درصد زمان صرف شده برای خرید از کسب و کارها و خرده فروشی آنلاین از رایانه های شخصی رومیزی و لپ تاپ ها پیشی گرفته اند! اس ام اس یا پیام کوتاه نیز بخش قابل توجهی از آمار استفاده از تلفن های همراه را به خود اختصاص می دهد. دستگاه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به بخش عظیمی از “آینده اینترنت” هستند. مشتریان هم اکنون از تلفن های هوشمند خود به عنوان وسیله اصلی خرید استفاده می کنند و در نتیجه مشاغل و کسب و کار های مختلف باید بازاریابی موبایل را به عنوان بخش اساسی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرند. همچنین در صورتی که کسب و کارها بخواهند با پیشرفت مداوم موبایل همگام باشند، باید بخشی از سرمایه گذاری های خود را در بخش بازاریابی موبایل متمرکز و اولویت بندی کنند.

 

 

مراحلی که شما باید برای شروع بازاریابی با موبایل قبل از خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی و دانلود پنل اس ام اس رایگان انجام دهید را در آموزش کار با پنل اس ام اس زیر آورده ایم:

  •      کاربرد پیامک انبوه را انتخاب کنید.
  •      بازه شماره مخاطبین مورد نظر خود را (بسته به شهر مورد نظر) را از پایگاه داده مخاطبین نمایندگی پنل اس ام اس مدنظر خود انتخاب کنید.
  •       تعیین و ارسال پیام (های) متنی سفارشی توسط پنل اس ام اس
  •       انتخاب گیرنده های فردی مشخص (در صورت وجود)
  •       تعیین تاریخ و زمان برنامه ارسال پیامک
  •       فیلتر نمودن کاربران تلفن همراه در پنل اس ام اس با استفاده از معیارهای مختلف (جنسیت، سن، محل زندگی و غیره)
  •       نظارت بر سرعت روند ارسال پیامک و پیگیری پنل اس ام اس