صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

دوره طراحی لباس در ایران

آیا دوره طراحی لباس در ایران کاربرد دارد؟

طراحی مد و لباس امروزه در داخل و خارج از کشور، طرفداران بسیار دارد. در داخل کشور ایران نیز افراد بسیاری هستند که پتانسیل فعالیت در این رشته را دارند. این رشته در اکثر کشور های جهان وجود دارد و علاقه مندان و به خصوص مهاجران زیادی به واسطه آن برای پیشرفت خود در طراحی و مد، به این کشور ها مهاجرت می کنند. این رشته هنری دارای بازار کار خوبی در داخل و خارج از کشور است. از طرف دیگر، درآمد این رشته نیز خوب و مکفی می باشد.

در طراحی لباس ارکان های مختلفی وجود دارد که اصول اولیه آن در همه کشورها یکسان است اما ممکن است در سرفصل کلاس های آموزشی گاها تفاوت هایی مشاهده شود. به صورت کلی برای کلاس های آموزشی این هنر 5 سرفصل مهم وجود دارد:

·         آشنایی با اصول اولیه این رشته

·         مبانی طراحی

·         مبانی طراحی لباس

·         اصول طراحی لباس بصورت حرفه ای

·         استایلینگ

·         خلاقیت

·         طراحی پارچه

·         نساجی

·         نحوه طراحی دوخت و الگو

·         چگونگی بازاریابی و تجارت

در حال حاضر طراحی لباس دارای رشته دانشگاهی می باشد اما این مورد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی جامعه و علاقه مندان این رشته باشد و بیشتر آموزشگاه های مهارتی علاقمندان را برای ورود به بازار کار طراحی لباس آماده می کنند.


جهت کسب اطلاعات در مورد دوره های حضوری آموزش طراحی لباس و همچنین دوره آموزش آنلاین طراحی لباس در آموزشگاه پیشکسوتان با شماره های 22706967 و 22706966 و همچنین 09124357612 (مشاوره 24 ساعته) می توانید تماس بگیرید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد