صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

طراحی دکوراسیون اداری متبحرانه با 1000 دکور


طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی توسط دکوراتور انجام می شود. دکوراتور با استفاده از اصول مهم طراحی دکوراسیون داخلی و با هنر خلاقیت ذاتی این کار را به سرانجام می رساند. در طراحی دکوراسیون اداری ، فرد مبتکرانه به آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات می پردازد. با استفاده از هنر گرافیکی و عناصر مورد استفاده در کار، سمت و سوی طراحی مناسب را تعیین می کند.


برای انتخاب یک میز اداری مناسب باید فعالیت روزمره افراد و جایگاه آنها نسبت به شغل درآن سازمان را در نظر بگیریم .

بطور مثال کانتر پذیریش که هرلحظه با مشتری سر و کار دارد باید با میز یک نقشه کش متفاوت باشد. همچنین یک میز کار اداری با یک میزکار گروهی کارکرد متفاوتی دارند.در ادامه با چند نمونه دکوراسیون اداری که در سایت 1000decor.com گذاشته شده ، آشنا شوید



انتخاب ابعاد متناسب با فعالیت ، راحتی دسترسی و جا دار بودن ، داشتن حداقل یک کشوی قفل دار ، محل مناسب قرار گفتن سیستم کامپیوتری ،داشتن دید کافی از پشت میز هنگام صحبت با مشتری ، ارتفاع میز نکات دیگری است که باید بدان توجه شود. علاوه بر اینها باید اندازه و جنس میزها و لوازم اداری متناسب به اندازه محیط و فعالیت انتخاب شوند.

ارتفاع میز استاندارد برای یک فرد معمولی باید بین 72 تا 75 سانت باشد. در نظر داشته باشید میز کار گروهی یا نزدیک هم و یک شکل برای کارکنانی که فعالیت شغلی یکسانی دارند به تعامل بهتر و سرعت عمل آنان کمک زیادی می کند.




گر می خواهید طراحی دکوراسیون اداری و داخلی خود را به گروه مجرب و دوره دیده 1000 دکور بسپارید به شما توصیه می کنیم از طریق پل های ارتباطی ما با ما در ارتباط باشید. با ما همراه باشید تا باید و نبایدهای مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی را برای شما بازگو کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد