صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

صنعت کاران

معرفی تمامی صنایع تولیدی و شرکتی و موسسه ای در این وب لاگ انجام خواهد شد ما قصد حمایت از تولید ملی را داریم تا کالای ایرانی در سطح کشور شناخته شود.

دوره های طراحی لباس چگونه برگزار می گردد

مجتمع فنی و آموزشی پیشکسوتان با برگزاری دوره های کوتاه مدت و کاملا کاربردی طراحی لباس در دو سطح مقدماتی و پیشرفته سعی بر تربیت نیروی انسانی توانا، مسلط و کارآزموده در این حوزه دارد. این دوره با تمرکز بر روی دروس تخصصی و کارگاهی طراحی لباس تدوین شده است. علاقمندان برای ورود به این دوره آموزشی نیاز به توانایی و استعداد اولیه طراحی و یا دوخت ندارند، دوره کاملا از  پایه  تعریف شده است و مهمترین شرط ورود به این دوره علاقه و پشتکار هنرجو می باشد.


کلاس های مد برای چه کسانی مناسب است؟

شما برای شرکت در دوره طراحی لباس احتیاج به دانش خاصی ندارید. شرط اول حضور در کلاس های طراح لباس و مد علاقه است. با شرکت در این کلاس ها شما برای ورود به بازار کار آماده خواهید شد. حتی کسانی که قصد ادامه تحصیل در این حوزه را دارند می توانند با شرکت در دوره طراحی لباس پیشکسوتان آماده حضور در مقاطع بالاتر شوند

 

 

دوره طراحی لباس   

دوره های طراحی لباس مخصوص بازار کار می باشند یعنی هنرجو بعد از گذراندن دوره ها می تواند به راحتی کسب و کاری را در زمینه ایی که آموزش دیده است به راه اندازد ، سرفصل های دوره های طراحی لباس عبارتند از :  

  •            طراحی فیگور
  •           طراحی لباس شب
  •           رنگ در طراحی لباس
  •           سبک شناسی
  •           طراحی روی لباس
  •           خلاقیت در طراحی لباس

 

و در انتهای دوره هنرجو، پروژه نهایی : استفاده از تمام دروس برای ایجاد لباس به طور کامل .

 

برای دریافت ساعات برگزاری کلاس های طراحی لباس آموزشگاه پیشکسوتان می توانید بصورت مستقیم در سایت pishkesvatan.orgمشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد